Reden: plotseling een koelvloeistof lozing, scheur in de radiator...wel gelijk uitgezet, en hij loopt ook nog wel..
Na goed beraad heb ik besloten om na negen jaar vriendschap een eind te maken aan de Caab/mens relatie. Ik weet het.. het had vast wel weer hersteld kunnen worden.
Er stonden echter nog een aantal kostbare zaken in de wachtrij om te doen aan de Caab en soms moet je dan de veranderende behoefte, het heldere kosten plaatje en het te verwachten kosten plaatje even in ogenschouw nemen...
Dat pakte ongunstig uit voor de Caab.
Inmiddels van dezelfde Ruttense sleutelaar een geweldig lopende en rijdende 9-5 Estate gekocht. Dus ik blijf wel Saabist...
Er valt weer een hoop te personaliseren, en op te knappen aan ex en interieur maar niets wat intens kostbaar is.
Dat gezegd...Wie durft een advies te geven over een DubbelDin radio frame? Is dit fatsoenlijk

Of is dit beter?

Doel is een enkel Din Clarion aftermarket radio te plaatsen en een opbergvakje. En kom nu alsjeblieft niet met de kritiek dat er een originele radio in moet...
Daar heb ik niet de opties die ik nodig heb.
De radio en vakje zitten er nu ook in echter het is duidelijk dat de afwerkrand mist