Gespoten raamomranding of niet
-
Timmie66
- Geregistreerd lid
Gespoten raamomranding of niet
Hallo allen,
Vandaag bij een prachtige CAAB gekeken. Origineel NL met 230k op de teller. Spoiler achter, nieuw dak en aero-velgen. 180 PK uitvoering. Kortom, het lijkt mij wel wat. Nu heb ik alleen een vraag: ik zie CAAB's met een zwarte omranding bij het voorruit en ik zie CAAB's die in kleur gespoten omranding hebben. Los van de kleur, wie kan hier iets zinnigs over zeggen over periode of uitvoering oid?
Wederom kijk ik belangstellend uit naar jullie reactie.
Hartelijke groet,
Tim
Vandaag bij een prachtige CAAB gekeken. Origineel NL met 230k op de teller. Spoiler achter, nieuw dak en aero-velgen. 180 PK uitvoering. Kortom, het lijkt mij wel wat. Nu heb ik alleen een vraag: ik zie CAAB's met een zwarte omranding bij het voorruit en ik zie CAAB's die in kleur gespoten omranding hebben. Los van de kleur, wie kan hier iets zinnigs over zeggen over periode of uitvoering oid?
Wederom kijk ik belangstellend uit naar jullie reactie.
Hartelijke groet,
Tim
-
busy
- Donateur (4x)

Re: Gespoten raamomranding of niet
De laatste bouwjaren dacht 2002 en 2003 hebben in carrosserie kleur gespoten raamomlijstingen af fabriek.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bij mijn weten hadden de MY2002 en MY2003 cabrio's inderdaad de raamomlijsting meegespoten in kleur. Daarnaast hadden de MY2001 Design Edities het ook. Of er nog andere uitzonderingen zijn t/m MY2001 weet ik niet (bijv. 2001 Viggens?).
-
klaasj
- Donateur (8x)

ik heb een steelgrey anniversary 2001 met mee gespoten omlijsting
-
Henk-Jan
- Donateur

Heb je een blauw/zwart interieur of is de auto van na juni/juli 2001?
-
klaasj
- Donateur (8x)

mijn anniversary is met beige/creme interieur met turbo logo afgifte 1 okt 2001Henk-Jan schreef: ↑do 14 mei, 2020 19:33Heb je een blauw/zwart interieur of is de auto van na juni/juli 2001?
-
Henk-Jan
- Donateur

Dan is hij dus zeer waarschijnlijk van MY2002 (modeljaar) en is het logisch dat de voorruitomlijsting meegespoten is.
-
Timmie66
- Geregistreerd lid
Dankje. Ben er blij mee. Vlgde week woensdag ophalen!1001760 schreef: ↑do 14 mei, 2020 15:11Mooie auto trouwens Timmie