Elon Musk: Jouw benzine- of dieselauto is straks niets meer waard
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Elon Musk: Jouw benzine- of dieselauto is straks niets meer waard
Nou, dan zal de realiteit wel ergens in het midden liggen...
-
verde900
- Donateur

Er zijn idd mensen die zo'n gok gaan nemen..
Een 25 jaar oude saab is bruikbaarder en zeer waarschijnlijk meer waard dan 'n 10 jaar oude tesla
Een 25 jaar oude saab is bruikbaarder en zeer waarschijnlijk meer waard dan 'n 10 jaar oude tesla
-
Orphy
- Donateur (5x)

En jij kunt het weten want je hebt beide!
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Met Tesla's wordt je nu al doodgegooid, zo'n modelloos stuk blik.
-
verde900
- Donateur

Ik weet iets van die markt, dat vind ik genoeg om 'n ev de 1e 10 jaar lekker te laten staan, wat jij doet moet jij weten
-
Orphy
- Donateur (5x)

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Ja ik zit de komende 10 jaar denk ik ook nog niet echt te wachten op zo'n elektrische auto hoor,
volgens mij heeft SAAB toch zulke kwaliteitsproducten weten te fabriceren dat mijn 9-5 nu nog wel 10 jaar meegaat, zeker wanneer ik het benodigde onderhoud pleeg.
En dan ben ik een stuk duurzamer bezig, niet dat ik dat zo belangrijk vind, maar toch. 
volgens mij heeft SAAB toch zulke kwaliteitsproducten weten te fabriceren dat mijn 9-5 nu nog wel 10 jaar meegaat, zeker wanneer ik het benodigde onderhoud pleeg.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Op yt is al behoorlijk wat te vinden over Tesla en dan weet je voldoende.
Neemt niet weg dat voor sommige het leuk speelgoed is, vooral als je heel wat geld kunt stukgooien.
Die autodoktoren waren ook neutraal mbt Tesla, totdat ze er een moesten onderhouden.
Tesla's komen er bij hun dus niet meer in.
Rich Rebuilds is ook een leuke. Is gek op Tesla. Maar geeft goed de knelpunten aan en die zijn er mucho.
T&T Mobility is ook gek op Tesla maar verdiend er zijn brood mee. Haalt er veel uit Nederland ivm jaja de dikke subsidie hier.
Maar als je goed oplet loopt bij een controle door hem de reparatiekosten snel op.
Maar eerlijk is eerlijk die dingen gaan als de brandweer en Audi, VW, BMW en co hebben het er tegenwoordig ook moeilijk mee.
Na een tonnetje je blok reviseren voor 6000 plus is ook geen pretje.
Zie redhead zylinderkopftechnik
Nissan koelde z'n accu's niet goed en poef naar 30dkm accu stuk.
Kosten eigenaar.
Een elektrische auto geen onderhoud de eerste 5-10 jaar???? en dan een rekening van 30.000 Euro.
Eigenaren van Tesla kunnen ook niet aangeven hoe lang iets mee gaat misschien zit er al een 2, 3 nieuwe achteras onder.
Dit wordt namelijk niet verteld.
Op dit moment kruipen condensatoren en acuu's steeds dichter bij elkaar en dat zou wel eens een mooie techniek kunnen worden.
Een elektro motor is een prachtig ding maar zijn achilleshiel is de accu.
Ook stroom is niet even handig in een 'net' systeem omdat dat heel veel rendement kost.
We zijn nog ver weg van het opgeven van olie.
Neemt niet weg dat voor sommige het leuk speelgoed is, vooral als je heel wat geld kunt stukgooien.
Die autodoktoren waren ook neutraal mbt Tesla, totdat ze er een moesten onderhouden.
Tesla's komen er bij hun dus niet meer in.
Rich Rebuilds is ook een leuke. Is gek op Tesla. Maar geeft goed de knelpunten aan en die zijn er mucho.
T&T Mobility is ook gek op Tesla maar verdiend er zijn brood mee. Haalt er veel uit Nederland ivm jaja de dikke subsidie hier.
Maar als je goed oplet loopt bij een controle door hem de reparatiekosten snel op.
Maar eerlijk is eerlijk die dingen gaan als de brandweer en Audi, VW, BMW en co hebben het er tegenwoordig ook moeilijk mee.
Na een tonnetje je blok reviseren voor 6000 plus is ook geen pretje.
Zie redhead zylinderkopftechnik
Nissan koelde z'n accu's niet goed en poef naar 30dkm accu stuk.
Kosten eigenaar.
Een elektrische auto geen onderhoud de eerste 5-10 jaar???? en dan een rekening van 30.000 Euro.
Eigenaren van Tesla kunnen ook niet aangeven hoe lang iets mee gaat misschien zit er al een 2, 3 nieuwe achteras onder.
Dit wordt namelijk niet verteld.
Op dit moment kruipen condensatoren en acuu's steeds dichter bij elkaar en dat zou wel eens een mooie techniek kunnen worden.
Een elektro motor is een prachtig ding maar zijn achilleshiel is de accu.
Ook stroom is niet even handig in een 'net' systeem omdat dat heel veel rendement kost.
We zijn nog ver weg van het opgeven van olie.
-
PH3500
- Geregistreerd lid
Ook binnen de garantie worden problemen bij Tesla slecht of niet opgelost.
[url=https://postimg.cc/3WGm5cs6][img]https://i.postimg.cc/3WGm5cs6/571580-BE ... 98-BAC.jpg[/img][/url]
[url=https://postimg.cc/3WGm5cs6][img]https://i.postimg.cc/3WGm5cs6/571580-BE ... 98-BAC.jpg[/img][/url]
-
turbopilot
- Donateur (7x)

-
tanisha
- Geregistreerd lid
Tja lekker veilig allemaal die zelf rijdende auto's zouden allang verboden moeten zijn.
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Zodra meneer Musk een elektrische raket lanceert kan hij op mijn volledige aandacht rekenen.
Grtz
Rob
Grtz
Rob
-
hpnonthuis
- Geregistreerd lid
Ik denk dat de benzine en dieselauto’s meer waard worden als ze niet meer nieuw verkocht worden. Er zijn nu al van die tesla buurten waar stroomuitval is als er teveel laden. En alleen op zonne en wind energie opladen is utopie.
Daarbij geven alleen spaanse panelen s’nachts stroom als ze met lampen op een diesel aggregaat draaiend beschenen worden.
Nu al geen net voor zon en wind.
Laat mij die paar jaar die ik nog heb mooi in mijn saab (s) rijden en niet in zo’n lipo emmer
Daarbij geven alleen spaanse panelen s’nachts stroom als ze met lampen op een diesel aggregaat draaiend beschenen worden.
Nu al geen net voor zon en wind.
Laat mij die paar jaar die ik nog heb mooi in mijn saab (s) rijden en niet in zo’n lipo emmer
-
verde900
- Donateur

Denk zelf dat 'n hybrid 'n beter alternatief blijft...
-
theun
- Donateur (3x)

99% van de auto’s van 15 jaar of ouder is toch nagenoeg niks meer waard...!? Dus lekker belangrijk allemaal.