Zo, na weer veel te veel tijd aan het huis besteed te hebben, nu weer terug naar de Sonett. Van opbouwen is nog nauwelijks sprake, het enige dat de afgelopen maanden gelukt is is om de stoelen opnieuw bekleed te krijgen. Ze zijn niet van origineel te onderscheiden, heel blij mee
Nu bezig om de carrosserie verder uit te kleden, zodat ik echt overal goed bij kan voor het spic en span maken van de dragende constructie.
Ik was gisteravond bezig met het verwijderen van de aandrijfassen uit de wielnaaf, omdat de as volgens mij alleen naar binnen toe door de asdoorgang verwijderd kan worden. Maar ik krijg met geen mogelijkheid de as uit de wielnaaf.
Na de splitpen verwijderd te hebben kostte het me flink wat moeite om de wielnaafmoer los te krijgen (rem was niet krachtig genoeg dus wiel draaide mee) maar dat heb ik opgelost door het wiel met een grote ratelspanband op een houten balk te fixeren. Toen de moer er af was geprobeerd om de as uit de naaf te krijgen, maar hoe ik het ook probeer, er is geen beweging in te krijgen....Zit die as met nog meer dan alleen de moer vast?