Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

1978-1993

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door Ewout » za 04 jul, 2020 21:22

Tja, zulks doet nogal afbreuk aan de auto. Overigens tref ik ook wel eens gevallen waar de auto nogal afbreuk doet aan de logo's... :wink:

davidd
Donateur
Donateur

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door davidd » do 16 jul, 2020 23:13

Olle 2.1 schreef:
do 16 jul, 2020 21:17
Afbeelding
Dit is ook een prestatie zeg!

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » do 16 jul, 2020 23:19

Ik moest hardop lachen toen ik die zag :D

paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » za 18 jul, 2020 18:06

Ze hebben bij mijn 900 Turbo ook een potje gemaakt van de logo's nadat de vorige Franse eigenaar de two-tone Lux kleurencombi heeft overgezet naar zwart ...

Lakwerk is momenteel matig tot slecht, maar ik twijfel nog of ik hem wilt terugbrengen naar de originele Lux two tone, of weer zwart.
Maaar de logo's gaan in elk geval zeker correct worden teruggezet :D

Afbeelding

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 22 jul, 2020 17:44

Olle 2.1 schreef:
do 16 jul, 2020 21:17
Afbeelding
Wat een drama zeg!

Afbeelding

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 22 jul, 2020 19:45

Ben benieuwd hoe je de achterklep moet openen, met een schroevendraaier?

Airspeed
Geregistreerd lid

Bericht door Airspeed » wo 22 jul, 2020 19:51

maar wat een schitterende vroege (‘87) cabrio, origineel Nl ook nog! En een FPT :wow:
Mag het embleem van mij desnoods ondersteboven zitten hoor!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 26 jul, 2020 18:57

Saab was dan ook zo'n buitenbeentje om het logo niet in het midden de plaatsen ... deze eigenaar vond de auto vast nèt iets te eigenaardig. :-P+

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 26 jul, 2020 19:11

t wachten is op een achterklep waar de badges schuin of op de kop zijn geplat. Of in spiegelschrift (obrut 009)... dont get me started Saapie ;-)

sterkstromer
Donateur
Donateur

Bericht door sterkstromer » zo 26 jul, 2020 23:12

Off topic, maar die ruitenwisser hè...

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » ma 27 jul, 2020 16:29

Style&Co schreef:
zo 26 jul, 2020 19:11
t wachten is op een achterklep waar de badges schuin of op de kop zijn geplat. Of in spiegelschrift (obrut 009)... dont get me started Saapie ;-)
Beetje zoals dit;
Afbeelding

Plaats reactie