Gefeliciteerd!Arthurj schreef: ↑wo 16 sep, 2020 21:53De zoektocht is geëindigd bij een mooie 2.8 dus die hebben we aangeschaft. Toch nog een droom SAAB![]()
9-3 Cabrio 2.0 of 2.8 V6
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 Cabrio 2.0 of 2.8 V6
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Dank je! Gaat helemaal goed komen
Groet,
Arthur
Groet,
Arthur
-
Colossusnl
- Donateur (4x)

Van harte gefeliciteerd met de aankoop Arthur, veel plezierige en veilige kilometers gewenst.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Dank je Colossusnl,
We hebben er zin an! Zaterdag met het OV op pad om hem/haar te halen en dan lekker toeren in een mooie omgeving en later terug naar het [ook] altijd mooie Zuiden [Tilburg om precies te zijn]. Heen met mondkap en terug met OPEN kap
We hebben er zin an! Zaterdag met het OV op pad om hem/haar te halen en dan lekker toeren in een mooie omgeving en later terug naar het [ook] altijd mooie Zuiden [Tilburg om precies te zijn]. Heen met mondkap en terug met OPEN kap
-
MichaV
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd met de aanschaf! Veel leuke km's gewenst.
Dit was ook mijn keuze 3 maanden geleden
Totaal geen spijt van! Het geluid bevalt mij beter (icm met Hirsch uitlaatsysteem
) en een stuk soepeler, vooral bij inhalen zonder dat de bak snel terug gaat schakelen.
Heeft een 2.0T automaat trouwens ook een zesbak?
Dit was ook mijn keuze 3 maanden geleden
Totaal geen spijt van! Het geluid bevalt mij beter (icm met Hirsch uitlaatsysteem
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Nee pas vanaf MY-11 als ik het goed heb.MichaV schreef: ↑di 22 sep, 2020 20:09Gefeliciteerd met de aanschaf! Veel leuke km's gewenst.
Dit was ook mijn keuze 3 maanden geleden![]()
Totaal geen spijt van! Het geluid bevalt mij beter (icm met Hirsch uitlaatsysteem) en een stuk soepeler, vooral bij inhalen zonder dat de bak snel terug gaat schakelen.
-
Marccabrio
- Geregistreerd lid
Haha Tilburg! Wie weet komen we elkaar wel eens tegen. Alhoewel, ‘t is geen durp. Hilvarenbeek welArthurj schreef: ↑do 17 sep, 2020 22:53Dank je Colossusnl,
We hebben er zin an! Zaterdag met het OV op pad om hem/haar te halen en dan lekker toeren in een mooie omgeving en later terug naar het [ook] altijd mooie Zuiden [Tilburg om precies te zijn]. Heen met mondkap en terug met OPEN kap![]()
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Vlakbij, net zoals pingpong hill [daar wonen wij dus niet...]