99 GL limited edition 1983

1967-1984
marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 20 dec, 2006 21:03

Reeds opgenomen in mijn administratie maar toch attent!

autopilot
Geregistreerd lid

Bericht door autopilot » wo 20 dec, 2006 22:28

Graag gedaan!

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » wo 20 dec, 2006 22:58

marcelgerry schreef:Net te laat denk ik................Wat was trouwens het serie nummer van deze auto. Ik ga toch proberen een administratie aan te leggen van deze limited edition.
Ik weet het serienummer niet meer helaas. Was het overigens niet zo dat de witte oneven en de rode even nummers hadden? Ik meen me zoiets te herinneren.

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 20 dec, 2006 23:53

Hoe ze in 1983 de nummering hebben geregeld is voor mij een groot :?: . Daar is geen touw aan vast te knopen. Oneven voor de witte en even voor de rode gaat niet op als ik naar mijn administratie kijk. Iemand enig idee hoe dat zit :?:

specialedition1983
Geregistreerd lid

Misbruik Kenteken Saab special edition 1983

Bericht door specialedition1983 » za 23 dec, 2006 15:40

Ik meld ons kenteken niet. Vandaag voor de tweede keer dit jaar een bon gekregen... in de Randstad rijdt een collega Saab-rijder in een rode Saab 99 met mijn kenteken. Die collega reed begin dit jaar te hard (... zag op de opgevraagde foto dat een rode Saab 99 was) en nu heb ik een parkeerbon in Amsterdam.

Heb aangifte van vals gebruik van het kenteken gedaan. Aan de hand van enkele details kon de politie bepalen dat inderdaad mijn auto niet geflitst was. Bovendien komt het chassisnummer van mijn auto overeen met het kentekenbewijs.

Tegen de eerste bon heb ik bezwaar aangetekend, waarna de bekeuring is ingetrokken. Zal dat nu weer doen, maar baal enorm... kost mij tijd terwijl een ander zonder wegenbelasting misbruik maakt van mijn kenteken. Ik denk dat die ander het kenteken herleid heeft doordat de auto vorig jaar maandenlang met kenteken op marktplaats heeft gestaan.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 dec, 2006 17:44

Volgens mij zag ik vanmiddag een mooie 99 Special Edition hier voor de deur rijden (Phoenixstraat in Delft), leuke auto die er erg goed uitzag!

Groeten,
Sjoerd

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » za 23 dec, 2006 18:36

Niet te geloven dat er in de Saab kring iemand rondrijdt met kwade bedoelingen. Ik mag hopen dat het snel wordt opgelost. Zonde van al je tijd en energie die je hier weer in moet steken.

Sjoerd, bedankt voor de info. Laat mij maar even weten als je iets meer weet van die auto.

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » wo 03 jan, 2007 16:47

beejay schreef:heb er ook één (al 14 dagen) en wie kent deze auto
JN-31-DV
Hé, da's mijnes geweest!!!!!!! :D GEWELDIG dat ze nog steeds rijdt!! Gaat alles goed met d'r??
Rijdt nog steeds als een trein??

Blacky

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Misbruik Kenteken Saab special edition 1983

Bericht door Style&Co » wo 03 jan, 2007 17:04

specialedition1983 schreef:Ik meld ons kenteken niet. Vandaag voor de tweede keer dit jaar een bon gekregen... in de Randstad rijdt een collega Saab-rijder in een rode Saab 99 met mijn kenteken. Die collega reed begin dit jaar te hard (... zag op de opgevraagde foto dat een rode Saab 99 was) en nu heb ik een parkeerbon in Amsterdam.

Heb aangifte van vals gebruik van het kenteken gedaan. Aan de hand van enkele details kon de politie bepalen dat inderdaad mijn auto niet geflitst was. Bovendien komt het chassisnummer van mijn auto overeen met het kentekenbewijs.

Tegen de eerste bon heb ik bezwaar aangetekend, waarna de bekeuring is ingetrokken. Zal dat nu weer doen, maar baal enorm... kost mij tijd terwijl een ander zonder wegenbelasting misbruik maakt van mijn kenteken. Ik denk dat die ander het kenteken herleid heeft doordat de auto vorig jaar maandenlang met kenteken op marktplaats heeft gestaan.
zijn jouw kentekenplaten een keer gestolen dan? Die nwe NL platen zijn toch niet na te maken zonder origineel of bewijs van vermissing?

verde900
Donateur
Donateur

Re: Misbruik Kenteken Saab special edition 1983

Bericht door verde900 » wo 03 jan, 2007 17:25

specialedition1983 schreef:Ik denk dat die ander het kenteken herleid heeft doordat de auto vorig jaar maandenlang met kenteken op marktplaats heeft gestaan.
Ik denk het niet, om een setje GAIK kentekenplaten te verkrijgen MOET je een origineel kentekenbewijs overleggen, zonder dit document geen platen.
Anders zou je van ieder willekeurige auto die je ziet zomaar platen kunnen laten maken, maar verklaren hoe jouw kentekennummer op die andere SAAB komt kan ik niet.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 03 jan, 2007 22:52

marcelgerry schreef:Niet te geloven dat er in de Saab kring iemand rondrijdt met kwade bedoelingen. Ik mag hopen dat het snel wordt opgelost. Zonde van al je tijd en energie die je hier weer in moet steken.

Sjoerd, bedankt voor de info. Laat mij maar even weten als je iets meer weet van die auto.

Iemand van dit forum :?: :wink:

beejay
Geregistreerd lid

Bericht door beejay » wo 03 jan, 2007 23:41

Blacky Turbo S schreef:
JN-31-DV
Hé, da's mijnes geweest!!!!!!! :D GEWELDIG dat ze nog steeds rijdt!! Gaat alles goed met d'r??

Blacky
ja rijdt nog naar heeft wel zwaar de griep
moet links en rechts nog geholpen worden

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » do 04 jan, 2007 10:26

beejay schreef:
Blacky Turbo S schreef:
JN-31-DV

Blacky
Och harmpie! Wat is er aan de hand? Heb met enorm veel plezier in d'r gereden, en aan d'r gesleuteld. Injectie, CV en zo is van mijn hand.

beejay
Geregistreerd lid

Bericht door beejay » do 04 jan, 2007 16:33

stuur eens een pb met telefoon nr dan bel ik je even heb nog wel wat vragen
Blacky Turbo S schreef:
beejay schreef:
Blacky Turbo S schreef: Hé, da's mijnes geweest!!!!!!! :D GEWELDIG dat ze nog steeds rijdt!! Gaat alles goed met d'r??

Blacky
Och harmpie! Wat is er aan de hand? Heb met enorm veel plezier in d'r gereden, en aan d'r gesleuteld. Injectie, CV en zo is van mijn hand.

specialedition1983
Geregistreerd lid

Bericht door specialedition1983 » ma 08 jan, 2007 14:38

zag op de foto van de eerste overtreding dat de auto de (oude) zwarte nummerplaten heeft, terwijl mijn Saab gele platen heeft...

Plaats reactie