99 GL limited edition 1983
-
shearwater
- In memoriam †
Ik weet het serienummer niet meer helaas. Was het overigens niet zo dat de witte oneven en de rode even nummers hadden? Ik meen me zoiets te herinneren.marcelgerry schreef:Net te laat denk ik................Wat was trouwens het serie nummer van deze auto. Ik ga toch proberen een administratie aan te leggen van deze limited edition.
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
-
specialedition1983
- Geregistreerd lid
Misbruik Kenteken Saab special edition 1983
Ik meld ons kenteken niet. Vandaag voor de tweede keer dit jaar een bon gekregen... in de Randstad rijdt een collega Saab-rijder in een rode Saab 99 met mijn kenteken. Die collega reed begin dit jaar te hard (... zag op de opgevraagde foto dat een rode Saab 99 was) en nu heb ik een parkeerbon in Amsterdam.
Heb aangifte van vals gebruik van het kenteken gedaan. Aan de hand van enkele details kon de politie bepalen dat inderdaad mijn auto niet geflitst was. Bovendien komt het chassisnummer van mijn auto overeen met het kentekenbewijs.
Tegen de eerste bon heb ik bezwaar aangetekend, waarna de bekeuring is ingetrokken. Zal dat nu weer doen, maar baal enorm... kost mij tijd terwijl een ander zonder wegenbelasting misbruik maakt van mijn kenteken. Ik denk dat die ander het kenteken herleid heeft doordat de auto vorig jaar maandenlang met kenteken op marktplaats heeft gestaan.
Heb aangifte van vals gebruik van het kenteken gedaan. Aan de hand van enkele details kon de politie bepalen dat inderdaad mijn auto niet geflitst was. Bovendien komt het chassisnummer van mijn auto overeen met het kentekenbewijs.
Tegen de eerste bon heb ik bezwaar aangetekend, waarna de bekeuring is ingetrokken. Zal dat nu weer doen, maar baal enorm... kost mij tijd terwijl een ander zonder wegenbelasting misbruik maakt van mijn kenteken. Ik denk dat die ander het kenteken herleid heeft doordat de auto vorig jaar maandenlang met kenteken op marktplaats heeft gestaan.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Misbruik Kenteken Saab special edition 1983
zijn jouw kentekenplaten een keer gestolen dan? Die nwe NL platen zijn toch niet na te maken zonder origineel of bewijs van vermissing?specialedition1983 schreef:Ik meld ons kenteken niet. Vandaag voor de tweede keer dit jaar een bon gekregen... in de Randstad rijdt een collega Saab-rijder in een rode Saab 99 met mijn kenteken. Die collega reed begin dit jaar te hard (... zag op de opgevraagde foto dat een rode Saab 99 was) en nu heb ik een parkeerbon in Amsterdam.
-
verde900
- Donateur

Re: Misbruik Kenteken Saab special edition 1983
Ik denk het niet, om een setje GAIK kentekenplaten te verkrijgen MOET je een origineel kentekenbewijs overleggen, zonder dit document geen platen.specialedition1983 schreef:Ik denk dat die ander het kenteken herleid heeft doordat de auto vorig jaar maandenlang met kenteken op marktplaats heeft gestaan.
Anders zou je van ieder willekeurige auto die je ziet zomaar platen kunnen laten maken, maar verklaren hoe jouw kentekennummer op die andere SAAB komt kan ik niet.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

marcelgerry schreef:Niet te geloven dat er in de Saab kring iemand rondrijdt met kwade bedoelingen. Ik mag hopen dat het snel wordt opgelost. Zonde van al je tijd en energie die je hier weer in moet steken.
Sjoerd, bedankt voor de info. Laat mij maar even weten als je iets meer weet van die auto.
Iemand van dit forum
-
beejay
- Geregistreerd lid
ja rijdt nog naar heeft wel zwaar de griepBlacky Turbo S schreef:Hé, da's mijnes geweest!!!!!!! :D GEWELDIG dat ze nog steeds rijdt!! Gaat alles goed met d'r??beejay schreef:heb er ook één (al 14 dagen) en wie kent deze auto
JN-31-DV
Rijdt nog steeds als een trein??
Blacky
moet links en rechts nog geholpen worden
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
Och harmpie! Wat is er aan de hand? Heb met enorm veel plezier in d'r gereden, en aan d'r gesleuteld. Injectie, CV en zo is van mijn hand.beejay schreef:ja rijdt nog naar heeft wel zwaar de griepBlacky Turbo S schreef:Hé, da's mijnes geweest!!!!!!!beejay schreef:heb er ook één (al 14 dagen) en wie kent deze auto
JN-31-DVGEWELDIG dat ze nog steeds rijdt!! Gaat alles goed met d'r??
Blacky
-
beejay
- Geregistreerd lid
stuur eens een pb met telefoon nr dan bel ik je even heb nog wel wat vragen
Blacky Turbo S schreef:Och harmpie! Wat is er aan de hand? Heb met enorm veel plezier in d'r gereden, en aan d'r gesleuteld. Injectie, CV en zo is van mijn hand.beejay schreef:ja rijdt nog naar heeft wel zwaar de griepBlacky Turbo S schreef: Hé, da's mijnes geweest!!!!!!! :D GEWELDIG dat ze nog steeds rijdt!! Gaat alles goed met d'r??
Blacky
-
specialedition1983
- Geregistreerd lid