Max Verstappen
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Max Verstappen
Max start vandaag op de Nürburgring van een 3e startplek.
Ben erg benieuwd hoe lang de banden van Mercedes het volhouden bij deze lage buitentemperatuur.
Ben erg benieuwd hoe lang de banden van Mercedes het volhouden bij deze lage buitentemperatuur.
-
ReinO
- Donateur (2x)

eerst heeft Hamilton mazzel met die pacekar en dan een klapband voor Max: wat een Ksport af en toe.
Het valt iedere keer net verkeerd.
Het valt iedere keer net verkeerd.
-
Michel o
- Donateur

Die virtual safety car leek heel erg op doorgestoken kaart precies op het moment dat Hamilton vrijwel bij de pit entry is en op het moment dat hij de banden eronder had zitten ging deze weer weg 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Die safetycar was doorgestoken kaart , eerst 3 rondjes niet en dan alsnog, maar goed dat Russel hem in de muur ging zetten, anders viel het nog meer op.
-
ReinO
- Donateur (2x)

waar wordt het nu weer uitgezonden dan? wij willen geen ziggo
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Je kunt het prima volhgen via:
http://www.hesgoal.com/
1. Je klikt op F1 NL
2. In het scherm dat je dan te zien krijgt klik je op de driehoek
3. Het scherm dat je na het klikken op de driehoek te zien krijgt moet je rechts bovenin wegklikken.
4. Dan kom je terug bij de beelden van de F1.
http://www.hesgoal.com/
1. Je klikt op F1 NL
2. In het scherm dat je dan te zien krijgt klik je op de driehoek
3. Het scherm dat je na het klikken op de driehoek te zien krijgt moet je rechts bovenin wegklikken.
4. Dan kom je terug bij de beelden van de F1.
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik zie nu pas dat het om 17. wordt uitgezonden. sorry. waar in dat linkje staat de qualificatie?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Via Duitsland RTL
Of via meeliften op canal digitaal kun je ziggo ook kijken
Of via meeliften op canal digitaal kun je ziggo ook kijken
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Maar dan weer niet op kanaal racing
Iemand een idee waar ik dan de kamikaze piloten van de formule 2 kan kijken?
Schumacher kan kampioen worden, maar kan het ook nog verprutsen
Mazepin plakte er gisteren bijna 1 in de vangrail die deed een Verstappen tje 4.0 zeg maar
Iemand een idee waar ik dan de kamikaze piloten van de formule 2 kan kijken?
Schumacher kan kampioen worden, maar kan het ook nog verprutsen
Mazepin plakte er gisteren bijna 1 in de vangrail die deed een Verstappen tje 4.0 zeg maar
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
YES!
Max Verstappen start morgen in Abu Dhabi van pole position!
Op de tweede plek staat Valtteri Bottas, gevolgd door Lewis Hamilton en Lando Norris.
Ben erg benieuwd of Max morgen bij de start zijn kooppositie weet te behouden!
Max Verstappen start morgen in Abu Dhabi van pole position!
Op de tweede plek staat Valtteri Bottas, gevolgd door Lewis Hamilton en Lando Norris.
Ben erg benieuwd of Max morgen bij de start zijn kooppositie weet te behouden!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Yes,
Nummer 1 , het was spannend of er niks kapot zou gaan
Jammer dat hij geen 2e werd in het kampioenschap
Nummer 1 , het was spannend of er niks kapot zou gaan
Jammer dat hij geen 2e werd in het kampioenschap
-
ReinO
- Donateur (2x)

2e plaats zou meer dan recht doen aan de kwaliteiten van Max, maar dan moet Albon zich vaker mengen in de strijd.
En gisteren drong Hamilton uiteraard niet aan. Ik heb de race niet helemaal kunnen zien maar het was dan niet
erg spannend -alleen of er niets verkeerd zou gaan- ?
En gisteren drong Hamilton uiteraard niet aan. Ik heb de race niet helemaal kunnen zien maar het was dan niet
erg spannend -alleen of er niets verkeerd zou gaan- ?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

die kon volgens mij niet veel harder, zag toch een paar keertje de achterkant uitbreken en toen moesten ze nog een rondje of 15-20ReinO schreef: ↑ma 14 dec, 2020 7:32En gisteren drong Hamilton uiteraard niet aan.
Albon had eerder aan moeten zetten, maar volgens mij waren ze allemaal bang dat de banden het niet vol zouden houden
eigenlijk is zo'n F1 nog best wel zuinig 305 km in 1u36' gem. snelheid: 189,9 km/u en dat met 100KG aan brandstof
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Het lijkt erop dat het verschil tussen Red Bull en Mercedes een stuk kleiner is geworden.
Bron: https://racingnews365.nl/button-sprakel ... j-dat-doet
Vanmiddag om 16.00 uur begint de kwalificatie en morgen om 17.00 uur de race.Jenson Button sluit aan in de lange lijn van mensen die onder de indruk is van Max Verstappen en Red Bull.
Hij ziet dat de rollen aan kop ten opzichte van de voorgaande jaren zijn omgedraaid: "Normaal schiet Mercedes altijd
sterk uit de startblokken, maar dit jaar doet Red Bull dat", aldus de wereldkampioen van 2009 in gesprek met Sky Sports F1.
Bron: https://racingnews365.nl/button-sprakel ... j-dat-doet