Saab 9-2X
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9-2X
In het geval van de Impreza ben ik het eens qua interieur, oudere Forresters ook. Legacy's en Outback's al iets netter. Zo'n 9-2X moet je volgens mij hebben voor de rijervaring en de exclusiviteit. En het is geen schoonheid, maar zeker qua koplampen stuk mooier dan de Impreza.
-
jgvdv
- Donateur

Gelukkig niet meertanisha schreef: ↑zo 09 aug, 2020 23:45Mijn Subaru is toch heel exclusief zijn er maar 413 van in Nederland geleverd![]()
-
davidd
- Donateur

Zeker kan je ermee in contact komen, hij staat te koop;bjsmid schreef: ↑vr 31 jul, 2020 10:20In Saabberichten van enkele maanden terug las ik dat er 1 Saab 9-2X is geregistreerd in Nederland. Weet iemand wie dit is en hoe ik in contact kan komen?
https://www.saabclub.nl/autos/saab-9-2x ... exemplaar/
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Hé dank je, wat attent! En dat zo lang na de post! Ondanks de scherpe prijs voor zo'n exclusieve auto laat ik hem toch passeren. Ik zoek een Aero met schuifdak en liefst handbak, dan kan ik lang zoeken in Europa
. Kan ook maar zo zijn dat ik ga voor een 9-3 of 9-5 V6 Estate, de voorkeuren wisselen nogal.
Nogmaals dank, groeten!
Nogmaals dank, groeten!
-
rutgerreinier
- Donateur

Denk dat er nog veel minder van mijn A210 evo geleverd zijn in Nederland.tanisha schreef: ↑zo 09 aug, 2020 23:45Mijn Subaru is toch heel exclusief zijn er maar 413 van in Nederland geleverd![]()
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik heb deze auto gekocht, ondanks dat het niet de meest spannende uitvoering is.davidd schreef: ↑wo 04 nov, 2020 21:09Zeker kan je ermee in contact komen, hij staat te koop;bjsmid schreef: ↑vr 31 jul, 2020 10:20In Saabberichten van enkele maanden terug las ik dat er 1 Saab 9-2X is geregistreerd in Nederland. Weet iemand wie dit is en hoe ik in contact kan komen?
https://www.saabclub.nl/autos/saab-9-2x ... exemplaar/
Ze zijn er zo weinig dat ik bang was dat ik spijt zou krijgen als ik het niet had gedaan.
Afgesproken met de huidige (2e) eigenaar, die de wagen zelf in 2011 heeft laten importeren, proefritje gemaakt en na een paar dagen bedenktijd de koop gesloten.
175 pk is best prima hoor, het is een relatief lichte wagen en hij komt er prima mee vooruit.
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Hoi,
Dank voor je bericht, leuk om te horen. Moet leuk zijn om zo'n zeldzaam exemplaar te hebben, mooie kruising van 2 eigenwijze merken.
Grappig ook dat je ook een 9-5 V6 hebt (gehad?). Staat ook nog op mijn shortlist, staat nog een mooie te koop in Nijmegen, binnenkort eens gaan kijken. 9-2 X import-avontuur bewaar ik voor als het Covid-spook overgetrokken is.
Hoe bevalt/beviel de V6?
Veel rijplezier met de 9-2!
Groet Bob-Jan
Dank voor je bericht, leuk om te horen. Moet leuk zijn om zo'n zeldzaam exemplaar te hebben, mooie kruising van 2 eigenwijze merken.
Grappig ook dat je ook een 9-5 V6 hebt (gehad?). Staat ook nog op mijn shortlist, staat nog een mooie te koop in Nijmegen, binnenkort eens gaan kijken. 9-2 X import-avontuur bewaar ik voor als het Covid-spook overgetrokken is.
Hoe bevalt/beviel de V6?
Veel rijplezier met de 9-2!
Groet Bob-Jan
-
Orphy
- Donateur (5x)

Bedankt!
V6 is een erg fijne auto die uitnodigt tot onthaasten:-)
V6 is een erg fijne auto die uitnodigt tot onthaasten:-)
-
davidd
- Donateur

Haha!
Leuk dat je hem gekocht hebt, echt een leuke auto.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja ben er ook blij mee, komt morgen:-)
Of bedoel je de viggen? Ook blij mee:-)
-
davidd
- Donateur

De 9-2X... maar goed de Viggen is natuurlijk óók leuk!Orphy schreef: ↑do 03 dec, 2020 22:54Ja ben er ook blij mee, komt morgen:-)
-
Henk-Jan
- Donateur

Lekker bezig Orphy, het wordt een mooi setje zo met elk hun eigen karakter.