Vandaag deze op het internet gevonden. In Dreischoor, Zeeland. Modeljaar 78. In '80 een NLs kenteken gekregen. Staat er volgens de beschrijving bij de foto al 3 maanden op. Kent iemand deze auto?
Vandaag bij de witte tweetakt wezen kijken in Voorst. Mooie auto. Dak is niet zo mooi gespoten; aan de achterste rand zitten er allemaal haarscheurtjes. Daar moet wel wat aan gedaan worden om het mooi te houden. Probleem blijft dat ik bang ben dat de tweetakt te fragiel is om er heel regelmatig mee te rijden. Zal toch uitkomen op zo'n 3k/4k kms/jaar. Vaak kortere stukken.
Overigens hadden ze in Voorst nog wel meer leuk spul staan dat nog niet op hun website staat. En ik trof er een 95 aan die ik al sinds begin jaren 80 ken. Dat ding heeft volgens mij sinds die tijd ook niet meer gereden. Er zat iig een deel-3 kenteken van 1990 (herinner je je die!?) achter de voorruit, bij de binnenspiegel. Zit wel werk aan. Laswerk. Dat kan ik zelf niet en ik weet hoe duur het is om dat te laten doen. Maar is absoluut een auto met heel weinig kms - en als je kunt lassen...