Net even met Onno Kempink gesproken over onderdelen en tijdens het gesprek kwamen we op naafdoppen voor de Cromodoro-velgen.
Hij gaf aan dat hij wel oren heeft naar de productie van 50 stuks om die te kunnen verkopen aan mensen die belangstelling hebben. Kort gezegd: zo'n 12 complete sets. Hij denkt -voor de vuist weg- aan een prijs van zo'n 8 of 9 euro per dop.
We hebben overlegd of ik dit nieuws hier mag delen. Hij heeft daar geen bezwaar tegen.
Als er meer belangstellenden zijn, dan kunnen we misschien een 'group-buy' doen en Onno vragen of hij ze wil maken voor ons.
Menno
Nieuwe serie naafdoppen Cromodoro-velgen laten maken
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Nieuwe serie naafdoppen Cromodoro-velgen laten maken
interessant
nu nog Cromodoro-velgen scoren
nu nog Cromodoro-velgen scoren
-
jp-2takt
- Geregistreerd lid
Interesse in een set.
-
MvR
- Geregistreerd lid
[q]
Dank voor je antwoord. Nog 10 te gaan…
Dank voor je antwoord. Nog 10 te gaan…
Reden: onnodige quote
-
MvR
- Geregistreerd lid
Nieuwe serie naafdoppen Cromodoro-velgen laten maken
Nou, wat mij betreft kan er een slotje op dit topic (bij wijze van spreken).
Een medeformeer die hier al heel lang lid is, maar slechts een handvol postings achter zijn naam heeft staan, nam contact met de op. Hij had een stel kapjes over en heeft ze aan me verkocht. Zojuist binnen gekregen. Stevig aluminium ook nog! Er staat geen JP op. Hij vertelde dat de Amerikaanse Saabclub een serie heeft laten maken en dat hij zo aan een set kwam. Deze set heb ik van hem overgenomen. Er zit nog een set stickers bij om in het centrum te plakken.
Helemaal blij met deze set en de vriendelijkheid van de medeforummer.
Menno

Een medeformeer die hier al heel lang lid is, maar slechts een handvol postings achter zijn naam heeft staan, nam contact met de op. Hij had een stel kapjes over en heeft ze aan me verkocht. Zojuist binnen gekregen. Stevig aluminium ook nog! Er staat geen JP op. Hij vertelde dat de Amerikaanse Saabclub een serie heeft laten maken en dat hij zo aan een set kwam. Deze set heb ik van hem overgenomen. Er zit nog een set stickers bij om in het centrum te plakken.
Helemaal blij met deze set en de vriendelijkheid van de medeforummer.
Menno

-
Marius0404
- Donateur (7x)

kan zo onder de boom...