Setje Tesla huis accu's kopen en op de paneeltjes aansluiten
@ Koen K
Toestemming vragen of je de accu's mag laten vervangen bij de fabrikant, door een Tesla-dealer...

Deze exit en trolleybussen er voor terug halen vroeger kon het perfect met een bovenleiding.

Ondertussen zijn er drie grote Duite steden die hun electrische bussen niet meer laten rijden na een reeks van branden en ontploofingen van bussen in de remise. Ontwerpfouten, of probleem met de accu- of laadtechniek an sich???daniel 9-3 schreef: ↑wo 22 dec, 2021 21:13Dat de verzekering moeilijk doet snap ik eigenlijk niet met 30 panelen. Veel is het niet, kans op brand is behoorlijk klein helemaal als je een goede installateur op zoekt. De kabels moeten dit makkelijk aan kunnen de code geel,oranje,rood is voor subsidie projecten met meer dan een x aantal megawatt. Jou installatie zal grofweg 11kilowatt zijn dit verdeel je ook nog over 3 fasen.
Voor de toekomst zal het wel lucratief zijn om accu’s te hebben en midden op de dag je auto op te laden. Iets met overschot en savonds je auto en thuis accu deels ontladen en het terug verkopen aan de leverancier. Dit spelletje is op grote schaal straks echt wel goede handel.
Maar om in topic te blijven.
Voorlopig pushen de grote merken en de overheid op elektrisch rijden.
Mijn idee is dat waterstof best een goed iets is. Alleen wordt er nog niet genoeg geïnteresseerd waardoor het minder interessant lijkt.

Ik mag toch echt hopen dat je dan niet doelt op kernenergie. Want als Fukushima en Tjsernobil ons wel iets geleerd hebben, is dat dat toch echt niet een energiebron is waar we onze kinderen en generaties daarna mee op willen schepen.daniel 9-3 schreef: ↑vr 24 dec, 2021 19:00Ik ben van mening dat we echt verder moeten kijken dan wind en zon.