Show hier je Cabrio..........!
-
Arthurj
- Donateur (4x)

-
RonnieW
- Donateur (3x)

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Show hier je Cabrio..........!
En inderdaad kenteken geschorst. In 2020 op 7/11 en dit jaar, geheel toevallig, ook op 7/11..... Op 29/3 dit jaar in kracht hersteld. Kijken wanneer dat in 2022 gaat gebeuren.....
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Een Saab is zeker geschikt voor elk weer. Toch ook wel erg mooi met die ice cubes. Ik ga twijfelen nu 
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

dat is het lelijkste wat ze bij Saab ooit gedaan hebben, de strip die origineel in body collor was in een als kleur zetten die nergens terugkomt op heel de achterkant.
als het standaard als was geweest hadden de meeste het in bodycollor gespoten
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Als je ze kan vinden… doen!RonnieW schreef: ↑do 30 dec, 2021 10:56Een Saab is zeker geschikt voor elk weer. Toch ook wel erg mooi met die ice cubes. Ik ga twijfelen nu![]()

-
ghulst
- Geregistreerd lid
Als het een beetje wil, dan gaat hij open en als er dan een kans is op een foto…Caab 1350 schreef: Go, Go, Go, Cabrio..... Mooi plaatje zo tegen de achtergrond van de hobby winkel in M.burg. Die eerdere post foto op de Dam in M.burg mocht er overigens ook wezen. Heerlijk enthousiast en aanstekelijk! Ga zo door......
Als inwoner kun je hem dan wel met regelmaat door het dorp zien komen. Zeker als het weer weer wat beter wordt, pak ik ook regelmatig de Saab die kant op.Caab 1350 schreef: Het Polderen met de Vrouwen zullen maar weinigen triggeren...... Maar mij als inwoner in ieder geval wel. De gebruikersnaam 'Hulst' is ook wel verwarrend en dan ook nog met regelmaat een plaatje posten met Middelburg als decor .... !
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Zoals hier, en geen zwarte omlijsting om de achterlichten?Mrwhoopie schreef: ↑do 30 dec, 2021 18:09dat is het lelijkste wat ze bij Saab ooit gedaan hebben, de strip die origineel in body collor was in een als kleur zetten die nergens terugkomt op heel de achterkant.
als het standaard als was geweest hadden de meeste het in bodycollor gespoten![]()

-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Smaken verschillen, ik vind het echt mooier en frisser. En als je modeltechnisch wilt upgraden, dan moet je het ook doen zoals bedoeld, is mijn idee erover. Maar goed, er zijn ook mensen die de icecubes foeilelijk vinden.Mrwhoopie schreef: ↑do 30 dec, 2021 18:09dat is het lelijkste wat ze bij Saab ooit gedaan hebben, de strip die origineel in body collor was in een als kleur zetten die nergens terugkomt op heel de achterkant.
als het standaard als was geweest hadden de meeste het in bodycollor gespoten![]()
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

De icecubes hebben altijd de zwarte omlijsting. De rode lichten hebben dat niet.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Je bedoelt met icecubes die grote[re] luchtinlaten? Dat is ook niet mijn smaak maar gelukkig mag smaak verschillenMrwhoopie schreef: ↑vr 31 dec, 2021 0:21De icecubes hebben altijd de zwarte omlijsting. De rode lichten hebben dat niet.