Opel Rocks-e - electrisch rijden voor minder dan € 10.000
-
Orphy
- Donateur (5x)

-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Opel Rocks-e - electrisch rijden voor minder dan € 10.000
Zal ik hem dan maar meteen voor jou bestellen bij onze oosterburen?
Dan maken we er naderhand met wat speciale stickers een echte "Orphy edition" van...
Dan maken we er naderhand met wat speciale stickers een echte "Orphy edition" van...
-
Orphy
- Donateur (5x)

Heb nog wel een set 19“ Hirsch wielen liggen die er heel bruut onder zouden staan !
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Is er iemand die dat even kan fotoshoppen?
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Voor een beetje motor ben je het dubbele kwijt en dan zit je ook nog in weer, wind en regen als het tegenzit
.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ah, het eerste commentaar is weer Amsterdam-centrisch. Als het daar niks is, is het bewezen niks voor de menschheid. Zo, ook mijn bijdrage azijn. 
Prima wagentje voor de doelgroep en uitermate geschikt voor de gemiddelde Nederlandse top30 stad.
Prima wagentje voor de doelgroep en uitermate geschikt voor de gemiddelde Nederlandse top30 stad.
-
phanot
- Donateur (2x)

Ik vind 10.000 euro behoorlijk veel geld voor deze geëlektrificeerde Canta met Opel embleem en met nog minder laadruimte en nog minder actieradius dan de oorspronkelijke Canta.RoelandV schreef: ↑zo 30 jan, 2022 14:23Deze elektrische auto is nou juist speciaal ontwikkeld voor kritische Saabforumleden.
Hij is zo goedkoop mogelijk gemaakt. Nóg goedkoper kan niet.
-
verde900
- Donateur

Zijn franse broertje, de Ami doet slechts 7k..
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Sorry; "kneuzen"? als je invalide bent????Ah, de invalidenmobiel is geëlectrificeerd en het is weer gelukt om er iets spuuglelijks van te maken. Kunnen ze nou nooit eens wat leuks ontwerpen voor de kneuzen in de maatschappij?
Rob
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Sommige forumleden hebben helaas de behoefte om hun negatieve oordeel zo hard mogelijk te formuleren.
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Knipoog achter de post gemist zo te zien?
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ja, sommigen snappen de humor niet. En scherpe humor is niet gereserveerd voor bekende komieken en conferanciers. Azijn komt hier van links en van rechts.
Zoals sommigen al opperden, neem gewoon de fiets voor die kleine ritjes. Maar dat zal niet voor iedereen een oplossing zijn.
Maar ik vind hem wel echt lelijk. Ben ik dan gelijk een azijnpisser? Iedereen die zo'n lelijk ding het 'eureka' vindt mag hem van mij gewoon kopen hoor.
@Tanisha:
@RoelandV: Bedankt voor de voorzet. 
Zoals sommigen al opperden, neem gewoon de fiets voor die kleine ritjes. Maar dat zal niet voor iedereen een oplossing zijn.
Maar ik vind hem wel echt lelijk. Ben ik dan gelijk een azijnpisser? Iedereen die zo'n lelijk ding het 'eureka' vindt mag hem van mij gewoon kopen hoor.
@Tanisha:
-
schuimkraag
- Donateur

Electrische dixi op wielen
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Die houden we er in.