Saab taxi Moskou?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Saab taxi Moskou?
Vanavond in Jinek, achtergrondfoto. Rijden er Saab taxi's in Moskou?

-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Saab taxi Moskou
Ongetwijfeld. Er zijn allerlei Uber-achtige diensten, waaronder van Yandex, het grote internetplatform. Dus het kan zomaar een particuliere auto zijn, ingezet als taxi. Deel/dienstmobiliteit is groot in dergelijke landen.
De auto hierboven ziet er eerder als Japanner uit overigens. Toch?
De auto hierboven ziet er eerder als Japanner uit overigens. Toch?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Saab taxi Moskou?
Ik twijfel, denk aan de vorm van de richtingaanwijzer en de velgen te zien dat het een Saab (9-3) is.jelger schreef: ↑za 12 mar, 2022 0:14... ziet er eerder als Japanner uit overigens. Toch?
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Is geen SAAB op de foto.
- hoekige lijn in de koplampunit (SAAB heeft op de hoek een losse unit voor markeringslicht en richtignaanwijzers
- opening onderin waar een mistlamp in zou passen heeft qua vorm ook geen vorm van de lampen die SAAB daar heeft zitten.
- hoekige lijn in de koplampunit (SAAB heeft op de hoek een losse unit voor markeringslicht en richtignaanwijzers
- opening onderin waar een mistlamp in zou passen heeft qua vorm ook geen vorm van de lampen die SAAB daar heeft zitten.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Zoiets zat ik ook aan te denken. Had er nog geen fotoforensisch onderzoek aan gewijd 
-
1001760
- Donateur (2x)

Ik zou ook een Lexus gokken, maar de lijn van het spatscherm klopt dan toch weer niet helemaal

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Ja, dat is hem...

Vals alarm, geen Saab dus...

Vals alarm, geen Saab dus...
-
1001760
- Donateur (2x)

Dat het geen Saab was wisten we, maar wat het dan wel was niet