4 hirsch velgen
-
trollhans
- Geregistreerd lid
4 hirsch velgen
Ben nog steeds op zoek naar 4 originele hirsch velgen voor de 6 cil NG 2011.Een paar jaar geleden had lafrentz in kiel een geheel nieuwe set voor de (schrik niet)prijs van ca 8000 euro.Volgens hem werden ze ook niet meer in productie genomen (wel de "auspuff ic dubbele uitlaat installatie )Dus in geen 8000 jaar die velgen.Ben best bereid er goed voor te betalen maar geen Lafrentz speciaal prijsje.Weet iemand of die dingen nog ergens te koop zijn met prijsindicatie?
Dank allen voor attentie
Dank allen voor attentie
-
Spatje
- Donateur (3x)

Re: 4 hirsch velgen
Lafrentz wilde een jaar of wat geleden een groupbuy organiseren. Ik kreeg toen de vraag of ik mee wilde doen voor Eur. 5.000 voor een setje. Dat vond en vind ik net een beetje teveel van het goede.
Wie weet wil Velteck in Drachten van z'n setje af?
Wie weet wil Velteck in Drachten van z'n setje af?
-
caspar
- Donateur (5x)

Je kan ze ook laten namaken in Zweden esq wheels geloof ik.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ziet er prachtig uit idd. Prijzen zijn alleen op aanvraag of heb ik te snel gekeken ?
-
op
- Donateur (4x)

vijf gaats minilites en 17 inch cross-spokes.... Saab DNA voor de auto's van nu 
-
Pisang
- Donateur

Even een snelle visualisatie leert mij dat ik zou twijfelen of ik een setje 17" minilite op mijn saabje wil...
-
Pisang
- Donateur

Inderdaad, naar een auto die bij de velgen hoort, voor erbij
-
Funky Dude
- In memoriam †
Die velgen kan de NG best hebben, vind ze verrassend veel beter staan dan een aantal origineel geleverde of van die hertjes-dingen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik ben bang van niet maar ik hoop het wel. Wát lelijk zeg…