die geleend was
Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Misschien moeten jullie eens naar het honorarium van het bestuur van Saabclub Eelde kijken?Style&Co schreef: ↑do 05 mei, 2022 20:55Hobby is leuk maar het moet wel betaalbaar blijven
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Een paar klusjes die letterlijk al meer dan een jaar op de
to do list stonden om bij de 9-3 SE aan te pakken. Het moest er eens een keer van komen, dus vandaag maar.
- Achterlicht units vervangen ivm met bartjes in de oude.
- Gasveren achterklep
- Nieuwe dakantenne (oude was echt te ver heen)
Niet erg boeiende zaken, maar het ruimt op in de reservedelen voorraad.
to do list stonden om bij de 9-3 SE aan te pakken. Het moest er eens een keer van komen, dus vandaag maar.
- Achterlicht units vervangen ivm met bartjes in de oude.
- Gasveren achterklep
- Nieuwe dakantenne (oude was echt te ver heen)
Niet erg boeiende zaken, maar het ruimt op in de reservedelen voorraad.
-
Alex 9-5
- Donateur (4x)

-
DV 9-3
- Donateur

.
Toch weer ff lekker gereden. De foto is van gisteren.

-
Sonab
- Donateur (4x)

Lekker toeren met moeder de vrouw en een bakje koffie aan de westerscheldedijk.... genieten!

Reden: plaatje vergroot
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Ah, de Heer Jansdijk bij het gemaal. Altijd een mooi plekje. 

Wat een leuke foto.DV 9-3 schreef:.
-
mba
- Geregistreerd lid
-
Roeland92
- Geregistreerd lid
[q]
Fantastische kleur icm die wielen! Is het 17 of 18 inch? Ik heb zo’n zelfde setje gekocht in 17 inch maar geen idee hoe dat staat…
Fantastische kleur icm die wielen! Is het 17 of 18 inch? Ik heb zo’n zelfde setje gekocht in 17 inch maar geen idee hoe dat staat…
Reden: onnodige quote
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
9-5 cosmic blue, wow!
Had dat op m'n 9-3 maar op een 9-5 is dat nog zeldzamer toch? Heel fraai!
Had dat op m'n 9-3 maar op een 9-5 is dat nog zeldzamer toch? Heel fraai!
-
KoninK
- Geregistreerd lid
Een van de weinige kleuren waarbij die niet in kleur meegespoten handgrepen in de deur er goed uitzien.
Vindt dat vaak afbreuk doen aan verder prachtige mk2 wagens.
Vindt dat vaak afbreuk doen aan verder prachtige mk2 wagens.
-
Sandr
- Geregistreerd lid
Vandaag?
Oa van Almere naar Hillegom gereden. Dak naar beneden, bloes met korte mouwen aan, zon er bij, heerlijk.
Voor Amsterdam toch maar een jas aangeschoten en thv Amsterdam kwam er wat regen naar beneden, best wel veel. Zolang je doorrijdt maakt dat overigens niets uit, je blijft droog, zolang je doorrijdt...
Oa van Almere naar Hillegom gereden. Dak naar beneden, bloes met korte mouwen aan, zon er bij, heerlijk.
Voor Amsterdam toch maar een jas aangeschoten en thv Amsterdam kwam er wat regen naar beneden, best wel veel. Zolang je doorrijdt maakt dat overigens niets uit, je blijft droog, zolang je doorrijdt...
-
Rik H.
- Donateur (4x)

Niet vandaag, maar gistermorgen vroeg met de 900ng naar de manueel therapeut geweest. Volgens mij heb ik het letterlijk op mijn heupen en niet aan mijn oog-arm-stuur-coördinatie, maar bij het wegrijden, na een ‘fijne’ dry-needling sessie op mijn linker heup, leek het er toch op dat de coördinatie flink stuk was.
Ik had de auto al wat strak langs een verkeersbord gezet, maar bij het wegrijden ging het mis en wou ik het verkeersbord met mijn rechterportier de helemaal meenemen.
Met een fijne deuk en krassen als resultaat.

Maandag naar Borculo om te kijken hoe dit op te lossen en dan gelijk de bumpers, de spiegels, de achterspoiler en de bumperlip (die nog in de opslag ligt) ook mee laten spuiten.
Dan is die 900 gelijk als nieuw. Eerst uit laten zoeken wat via de verzekering kan en wat ik nog moet bijbetalen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik had de auto al wat strak langs een verkeersbord gezet, maar bij het wegrijden ging het mis en wou ik het verkeersbord met mijn rechterportier de helemaal meenemen.
Met een fijne deuk en krassen als resultaat.

Maandag naar Borculo om te kijken hoe dit op te lossen en dan gelijk de bumpers, de spiegels, de achterspoiler en de bumperlip (die nog in de opslag ligt) ook mee laten spuiten.
Dan is die 900 gelijk als nieuw. Eerst uit laten zoeken wat via de verzekering kan en wat ik nog moet bijbetalen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.