Zoals ik vanavond al eerder schreef: een bevriende garagist is bezig met de restauratie van een 96 uit 1974.
Twee vragen over het kachelhuis:
- Wat is de beste kleur (RAL?) die overeenkomt met de originele muisgrijze kleur?
- Is de ronde plaat die in het midden vastgeschroefd zit dezelfde grijze kleur, of zwart?
Ik lees graag jullie reacties!
Kleuren kachelhuis en ...
-
Woodybouwt
- Donateur

Re: Kleuren kachelhuis en ...
Met 't kachelhuis naar verfzaak gegaan. En het is de volgende kleur geworden:
Sikkens ACC F4.05.23. Wijzonol industrielak zijdeglans. Komt dicht bij de kleur die erop zat.
Succes.
Gr. Nico
Sikkens ACC F4.05.23. Wijzonol industrielak zijdeglans. Komt dicht bij de kleur die erop zat.
Succes.
Gr. Nico
-
MvR
- Geregistreerd lid
[q]
Dank!!!
Misschien is het een idee dat de webmaster dit / deze gegevens verplaatst naar deze plek op het forum? viewtopic.php?f=11&t=107097
Dank!!!
Misschien is het een idee dat de webmaster dit / deze gegevens verplaatst naar deze plek op het forum? viewtopic.php?f=11&t=107097
Reden: onnodige quote
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
De ronde plaat waar de ventilatormotor op vast zit is zwart.
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Niet per definitie. Bij mijn '75B is ie grijs en ik heb er meerdere in grijs gezien.
Alex
Alex
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ik vermoed dat het te maken heeft met de leverancier van de motor... Johan T. zal ongetwijfeld kunnen vertellen of de motor altijd van dezelfde leverancier kwam.
In mijn 95 is 'ie grijs, in de 96 die wordt gerestaureerd was en blijft 'ie zwart!
In mijn 95 is 'ie grijs, in de 96 die wordt gerestaureerd was en blijft 'ie zwart!
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
De motor is een Electrolux 3430/221 12 V.
Bij mijn '77 96 is die plaat zwart, van mijn ex '78 95 en '79 96 ook.
Bij mijn '77 96 is die plaat zwart, van mijn ex '78 95 en '79 96 ook.