benzineprijzen
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: benzineprijzen
Als ik in de buurt was zou ik dat doen, maar dat ben ik niet en voorlopig ook niet van plan. 
-
daniel 9-3
- Donateur

In Duitsland vorige week 98 getankt voor 1,869
Dat is erg mooi tanken in deze tijden. Hier in de buurt betalen we 2,209 voor 98.
Dat is erg mooi tanken in deze tijden. Hier in de buurt betalen we 2,209 voor 98.
-
Sneepie
- Geregistreerd lid
Handige tankapp buitenland:
(Android) Cheap fuel. Handig. Zeker voor de nietaltijdevenzuinige young & oldtimers.
Italie, 1,71 voor diesel 1,90 voor diesel+.
(Android) Cheap fuel. Handig. Zeker voor de nietaltijdevenzuinige young & oldtimers.
Italie, 1,71 voor diesel 1,90 voor diesel+.
-
Henk-Jan
- Donateur

Nee, maar E85 bij de Total net over de grens in Saint-Louis was 91.9 cent per liter. Had het goedkoper verwacht en ga de volgende keer dat ik in Basel ben weer naar mijn vertrouwde pomp naast de Intermaché bij afslag Bartenheim (is volgens mij veel goedkoper).
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja belachelijk zegHenk-Jan schreef: ↑di 29 nov, 2022 12:43Nee, maar E85 bij de Total net over de grens in Saint-Louis was 91.9 cent per liter. Had het goedkoper verwacht en ga de volgende keer dat ik in Basel ben weer naar mijn vertrouwde pomp naast de Intermaché bij afslag Bartenheim (is volgens mij veel goedkoper).
-
Henk-Jan
- Donateur

Deze zomer was het nog 60-70 cent bij die andere pomp, dus denk dat deze Total niet de goedkoopste in de regio was... lange rijen zijn echter wel verdwenen, dus dat scheelt.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Klopt hoor, was natuurlijk ook maar een grapje. Maar in vergelijking met normale benzine natuurlijk nog steeds extreem goedkoop.
-
jelger
- Geregistreerd lid
De huidige benzineprijzen zijn weer redelijk richting het normaal van de afgelopen 10 jaar. Ik betaal in de buurt 1,73 voor de E10.
@Henk-Jan: Bartenheim heb ik twee jaar geleden E85 getankt, was toen de goedkoopste in de buurt. Deze hoek van Frankrijk is wel minder goedkoop dan andere delen, dat voel me wel op, maar nog steeds spekkoper natuurlijk.
@Henk-Jan: Bartenheim heb ik twee jaar geleden E85 getankt, was toen de goedkoopste in de buurt. Deze hoek van Frankrijk is wel minder goedkoop dan andere delen, dat voel me wel op, maar nog steeds spekkoper natuurlijk.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Accijnsverlaging zit er nog in. Als die er weer bijkomt kunnen weer mopperen.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ruilen we die voor het kwartje van Kok, is dat ook weer recht getrokken 
-
Sneepie
- Geregistreerd lid
En gelukkig zijn de snelwegen nog vol, ten dele overvol.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dat mopperen kan over een maand beginnenVyv schreef: ↑di 29 nov, 2022 18:38Accijnsverlaging zit er nog in. Als die er weer bijkomt kunnen weer mopperen.