De nieuwe film 'Toen ik je zag' naar de bestseller van Isa Hoes is vanaf 2 maart te zien in de bioscoop.
Je ziet in de trailer een Saab 900 Classic cabrio:
Toen ik je zag - vanaf 2 maart in de bioscoop
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Toen ik je zag - vanaf 2 maart in de bioscoop
Even een korte samenvatting:
Voor de buitenwereld leidt acteurskoppel Esther (Noortje Herlaar) en Bastiaan (Egbert-Jan Weeber) een droomleven.
Ze zijn beide erg populair. Ze wonen met hun twee kinderen in een fraaie boerderij en zijn nog altijd erg verliefd.
Helaas heeft Bastiaan last van depressies en die hebben een steeds grotere impact op hun relatie.
Esther probeert het gezin met haar depressieve partner op de rit te houden. Maar dat blijkt bepaald niet eenvoudig te zijn.
Voor de buitenwereld leidt acteurskoppel Esther (Noortje Herlaar) en Bastiaan (Egbert-Jan Weeber) een droomleven.
Ze zijn beide erg populair. Ze wonen met hun twee kinderen in een fraaie boerderij en zijn nog altijd erg verliefd.
Helaas heeft Bastiaan last van depressies en die hebben een steeds grotere impact op hun relatie.
Esther probeert het gezin met haar depressieve partner op de rit te houden. Maar dat blijkt bepaald niet eenvoudig te zijn.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Depressief door die Saab, of ondanks de Saab?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ik vermoed depressief ondanks de Saab, een fraaie boerderij, een liefhebbende partner en twee leuke kinderen.