In kopen zonder kijken.
-
1001760
- Donateur (2x)

Re: In kopen zonder kijken.
Het huis in die straat is het geworden toch?
Dan hebben ze in ieder geval een mooi uitzicht.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Tóp-locatie; nix meer aan doen.1001760 schreef: ↑di 09 mei, 2023 8:58Het huis in die straat is het geworden toch?
En ja, bizarre prijzen. Moet wel een rijk iemand zijn die dat kan betalen voor 80m2 EN twee Saabs rijdend kan houden. Of zou dat zo'n straat zijn waar hij zelf moet sleutelen naast de stoeprand. Guerrilla-sleutelen noemen ze dat geloof ik. In dat geval: niet zo'n beste buurt.
-
1001760
- Donateur (2x)

Starters op de woonmarkt
-
davidd
- Donateur

Bij het betrekken van de woning stond er ook nog een Dolphin Grey (dacht ik zo snel te zien) 9-3 NG voor de deur. Populaire Saab-straat hoor.
-
Super72
- Geregistreerd lid
Populaire Saab-buurt. Ik woon hier letterlijk 200 meter vandaan en het barst hier van de Saabs. Nou ja, niet echt natuurlijk, maar het Saab-contingent in deze wijk ligt duidelijk boven par.davidd schreef: ↑ma 29 mei, 2023 22:29Populaire Saab-straat hoor.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Of er woont iemand met 6 SAABs dan gaat het ook snel.

-
voodoo
- Geregistreerd lid
Ik woon op de Veenkade, daar staat maar één Saab.Super72 schreef: ↑di 30 mei, 2023 7:08Populaire Saab-buurt. Ik woon hier letterlijk 200 meter vandaan en het barst hier van de Saabs. Nou ja, niet echt natuurlijk, maar het Saab-contingent in deze wijk ligt duidelijk boven par.