BN-ers in een Saab
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: BN-ers in een Saab
Ik zag net Adelheid Roosen in een classic 900 (NPO2, Human, Thuis op Zuid).
-
gunar
- Geregistreerd lid
Vanavond, zopas weer te zien geweest. Adelheid Roosen en haar Saab. In het tv-programma Roosen & Borst (4/4), 20.37-21.30 uur, NPO2. Te midden van de zware en beladen onderwerpen dementie en euthanasie - niet naar verpleeghuis, op de dagbesteding sjoelen en verveling, potentieel een pilletje om het leven te beëindigen (Drionneke slikken
) een heerlijke lichtstraal, sprank joie de vivre. Mooie kleur Adelheid, goed onderhouden ! Jouw jas ook geweldig ! (ook goed onderhouden
)
Saab 900 GLE, rood, vijfdeurs ?
Saab 900 GLE, rood, vijfdeurs ?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Jammer dat ze rookt, wat zal die auto stinken...gunar schreef: ↑di 21 jun, 2022 21:15... goed onderhouden !
-
gunar
- Geregistreerd lid
Sociaal rokend (
). Met die mevrouw, huisarts op rust, die kortgeleden de diagnose kreeg: Alzheimer. Geen zonnetje in huis, zo kwam ze mij voor. Frappant de druk van: Wij als gezin kunnen daar niet mee leven (moeders moeder bracht 15 jaar in verpleeghuis door om met 104 jaar te overlijden. Dat nooit meer !). Het leven is niet te sturen, valt weinig - in - te beslissen. Sturen ! Stuur de jas van Adelheid samen met de Saab naar de stomerij. Opfrisbeurt...water naar de zee dragen. Elk huishouden heeft zijn mores. Zo ook een Saab en haar gebruiker(s). In mijn huishouden
geen gelurk aan tabak, geen drive-in/through fastfood, geen frietkot friet
+ mayonaise nuttigen in de Saab. Netjes ? Vele boswandelingen laten hun sporen na op het autotapijt. Uitkloppen en stofzuigen doet wonderen. Dat zal niet gaan bij die doorrookte wagen, en bij Adelheid zelf...
-
Fredje65
- Donateur (5x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Is Baudet al genoemd… heeft kennelijk twee Caabs gehad… nooit geweten… laten we niet discussiëren over politiek maar meer over doet Saabje.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Zal ik dan een woke-commentaar geven of toch maar niet? 
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Hahaha beter commentaar op de puurheid van z’n saab 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

hij heeft nog steeds een Saab maar die heeft ie tijdelijk stil staan omdat hij een maand in een Ferrari gaat rondrijdenDaVinz schreef: ↑di 20 jun, 2023 14:04Is Baudet al genoemd… heeft kennelijk twee Caabs gehad
https://www.autoblog.nl/nieuws/thierry- ... ri-3510193
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Super72
- Geregistreerd lid
Marcel Veenendaal (de zanger van Di-rect) rijdt in een ijsblauwe 9-5 Dame Etna 2.0i BioPower Estate Griifin.