Jammer dat de afbeeldingen zo klein blijven...

Arbilen schreef: ↑za 05 aug, 2023 13:45Wat uiterlijk betreft bijna helemaal tevreden. In de toekomst nog een grijs dak erop, maar dat zie je niet als het kapje eraf is
Jammer dat de afbeeldingen zo klein blijven...

Heel mooi!! Niks meer aan doen, behalve van genieten!RonnieW schreef: Dat magIk hou wel van een beetje apart, moest ook ff wennen.

Leuk om “mijn oude cabrio” hier weer tegen te komen! Nog steeds een erg mooie verschijning! Ik heb deze spoiler er een jaar of drie geleden op gezet. Saab Deventer had er nog 1 liggen vanaf fabriek (ongespoten). Wel dus een origineel exemplaar met Saab logo aan de onderzijde van de spoiler. Ik kon toen geen aero exemplaar vinden en vond dit een mooi alternatief.Arbilen schreef: ↑zo 06 aug, 2023 9:14Ha geweldig Daaf! Thanks..
En die spoiler heeft Remco Veldman van Velteck erop gezet. Eigenlijk geen idee of dit bij een bepaald pakket hoort. Hij heeft er wel de Griffin uitvoering van gemaakt...

Zo ist, pure pech. Normaal gaat een bak veel langer mee, maar ook een aircopomp doet het meestal een jaartje of 10….whmons schreef: ↑zo 06 aug, 2023 20:55[q]
Denk dat je dan kan spreken over pure pech. Ik heb er altijd fijn mee gereden en geen problemen mee gehad.