Technische dag 28 oktober:
Op zaterdag 28 oktober organiseert onze technische commissie een speciale dag over Saab 'remsystemen'. Je bent als lid vanaf 10 uur van harte welkom bij Autohuis Joel in Groningen.
Geef je vooraf even per mail op via tc@saabclassics.nl
Slipcursus 12 november:
Op zondag 12 november bieden we in Hellendoorn een slipcursus aan voor onze leden. We starten om 10.00 uur. De club betaalt een deel van deze zinvolle activiteit en leden kunnen voor € 60,- deze dag hun vaardigheden bij natte weersomstandigheden vergroten. Geef je op via info@saabclassics.nl
Technische dag en slipcursus
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Re: Technische dag en slipcursus
Zou je als 'niet lid' evt ook deel kunnen nemen? Een slipcursus met de 96 lijkt me erg interessant.
-
jota
- Geregistreerd lid
Dat kan wel, maar krijg je de clubbijdrage niet. Dan kost het € 15,- extra.
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Begrijpelijk, en terrecht. Lijkt me nog steeds erg interessant iig. 
-
jota
- Geregistreerd lid
Voor de slipcursus zijn nog een paar plaatsen vrij. Geef je snel op via info@saabclassics.nl
-
MvR
- Geregistreerd lid
... wellicht overbodige onderschrijving van het aangebodene...
Ik heb de laatste jaren meerdere keren een cursus gedaan. Telkens wanneer één van mijn kinderen zijn rijbewijs had gehaald. Absolute aanrader! Je komt er als een voorzichtiger weggebruiker (= meer dan automobilist) vandaan. Niet 'Scandi Flicks' makend om als een soort Saab-rally-held-van-welleer 's middag naar huis te rijden.
Ik heb de laatste jaren meerdere keren een cursus gedaan. Telkens wanneer één van mijn kinderen zijn rijbewijs had gehaald. Absolute aanrader! Je komt er als een voorzichtiger weggebruiker (= meer dan automobilist) vandaan. Niet 'Scandi Flicks' makend om als een soort Saab-rally-held-van-welleer 's middag naar huis te rijden.