Technische dag en slipcursus

De Saab Classics Vereniging Nederland streeft ernaar om de leden op een verantwoorde wijze zoveel mogelijk plezier te laten beleven aan hun Saab 92, Saab 93, Saab 95, Saab 96, Saab 99, Saab 90, Saab 900 classic of Saab Sonett.
Plaats reactie
jota
Geregistreerd lid

Technische dag en slipcursus

Bericht door jota » zo 24 sep, 2023 9:11

Technische dag 28 oktober:
Op zaterdag 28 oktober organiseert onze technische commissie een speciale dag over Saab 'remsystemen'. Je bent als lid vanaf 10 uur van harte welkom bij Autohuis Joel in Groningen.
Geef je vooraf even per mail op via tc@saabclassics.nl

Slipcursus 12 november:
Op zondag 12 november bieden we in Hellendoorn een slipcursus aan voor onze leden. We starten om 10.00 uur. De club betaalt een deel van deze zinvolle activiteit en leden kunnen voor € 60,- deze dag hun vaardigheden bij natte weersomstandigheden vergroten. Geef je op via info@saabclassics.nl

Carroda
Geregistreerd lid

Re: Technische dag en slipcursus

Bericht door Carroda » wo 04 okt, 2023 10:50

Zou je als 'niet lid' evt ook deel kunnen nemen? Een slipcursus met de 96 lijkt me erg interessant.

jota
Geregistreerd lid

Bericht door jota » wo 04 okt, 2023 20:26

Dat kan wel, maar krijg je de clubbijdrage niet. Dan kost het € 15,- extra.

Carroda
Geregistreerd lid

Bericht door Carroda » wo 04 okt, 2023 21:00

Begrijpelijk, en terrecht. Lijkt me nog steeds erg interessant iig. 😄

jota
Geregistreerd lid

Bericht door jota » vr 13 okt, 2023 7:39

Voor de slipcursus zijn nog een paar plaatsen vrij. Geef je snel op via info@saabclassics.nl

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » vr 13 okt, 2023 14:25

... wellicht overbodige onderschrijving van het aangebodene...

Ik heb de laatste jaren meerdere keren een cursus gedaan. Telkens wanneer één van mijn kinderen zijn rijbewijs had gehaald. Absolute aanrader! Je komt er als een voorzichtiger weggebruiker (= meer dan automobilist) vandaan. Niet 'Scandi Flicks' makend om als een soort Saab-rally-held-van-welleer 's middag naar huis te rijden.

Plaats reactie