Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
De zitmeubelen doen ook te veel glanzen en dat doet zengawol dan weer niet.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Verzekering geregeld voor mijn 7e Saab, en een afspraak bij @DionHPT 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

nope... 1 jaartje eerder... een MY92 900 Turbo_S. Ook een zwarte coupe, ook nieuw type tellerunit, ook 185 pk FPT (met red box), ook deurpanelen met leren opleg, ook airco+cruisecontrol+electric pack maar deze heeft leer+suede stoelen (ipv zegna wol), een saab schuifdak en geen airbag(stuur)bjsmid schreef: ↑za 16 dec, 2023 20:17GT?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Er gaat niets boven een GT. Behalve dan een goed-uitgeruste turbo S. 
-
Viking13
- Donateur

-
Barboer
- Donateur (6x)

-
Viking13
- Donateur

Ook niet mijn smaak. Schadebedrijf gaat op zoek naar een nieuw exemplaar. Ben benieuwd of die nog beschikbaar zijn?Orphy schreef: ↑zo 17 dec, 2023 20:41Ah gadver, lelijk !
-
vel0city
- Donateur (2x)

Yes, R&D heeft een complete ongespoten origineel Saab achterbumper liggen. Moet je alleen de parkeersensoren overzetten (of vernieuwen) en natuurlijk laten spuiten.
-
1001760
- Donateur (2x)

Wel bekend wie die iemand is?
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Balen zeg! Ik had afgelopen vrijdag voor de tweede keer in twee weken parkeerschade. Was het eerste de coupé die via Erik Bungener te koop staat, nu de automaat coupé. Was zo blij met m'n parkeerplekje, zeker anderhalve auto pasten er in.
Maar Eva wist de SAAB toch te raken. Wie Eva is? Geen idee, alleen gesproken, klinkt aardig en ze kan niet inparkeren
Jij succes met jouw afwikkeling!
-
Viking13
- Donateur

Thanks heren met het medeleven!
Gelukkig een briefje onder de wisser. Was bij ons in het in het “dorp” gebeurd bij een kerstmarkt..
Gelukkig een briefje onder de wisser. Was bij ons in het in het “dorp” gebeurd bij een kerstmarkt..
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Vandaag zijn onze meisjes voor het eerst meegereden achterin de 900. Dat er nog maar vele ritjes mogen volgen, ik kijk echt uit naar het voorjaar!

-
Michael01
- Donateur (5x)