Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Michael01
- Donateur (5x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Nadat de frequentie van de radio niet meer zichtbaar was op de SID en de stuurbediening van de radio het ook niet meer deed, hier op het forum advies gevraagd en gekregen. Dus vandaag aan de slag om het contactslot te verwijderen, schoon te maken met remmenreiniger en te smeren met grafietpoeder. Na het slot weer gemonteerd te hebben, bleek allee weer te werken. Dank voor de adviezen!
-
Funky Dude
- In memoriam †
Even ter herinnering gezien een aantal recente poste hier:
Vyv schreef: ↑vr 10 sep, 2021 16:08Een verzameltopic om te vertellen wat je met je SAAB gedaan hebt, niet wat je aan je SAAB gedaan hebt (daar is een ander topic over).
Voorbeelden: een speciale rit, een race, een verhuizing, off-roading, etc etc...
-
Michael01
- Donateur (5x)

Sorry voor de verwarring.
-
Sandr
- Geregistreerd lid
Oke, excuus, vandaag met de SAAB een nieuwe deur in huis gehaald voor de SAAB om de schade aan de SAAB te herstellen.Sandr schreef: ↑di 02 jan, 2024 14:00Schade gereden...
Deur bleef achter de bak van een oprijdende bakwagen hangen...

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Vanmiddag de kinderoptocht hier in ons prachtige Peejenland vastgelegd op de gevoelige plaat. Heerlijk zonnetje!

-
MvR
- Geregistreerd lid
Leuke foto! Zondag kun je los, toch? Of al eerder?
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Hier beginnen we op Woensdag altijd, dus vandaag is alweer dag 3. Ben zelf prins geweest van 2013-2019, en ben als lid van carnavalsstichting nog steeds veel organisatorisch en creatief bezig.
Laat de opmerkingen maar komen, dat carnaval enkel een grote zuippartij is… ik weet wel beter
Voor mij is het echt een creatieve passie die (organisatorisch) het hele jaar door gaat.
Laat de opmerkingen maar komen, dat carnaval enkel een grote zuippartij is… ik weet wel beter
-
Ewout
- Donateur (5x)

Dat carnaval is toch enkel een grote zuippartij?
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ewout schreef: ↑vr 09 feb, 2024 21:28Dat carnaval is toch enkel een grote zuippartij?
Daar kon je op wachten. iig veel plezier.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Kan ik prima hebben hoor, gezonde dosis zelfspot

-
Barboer
- Donateur (6x)

Zwolle <> Utereg vv
Wat een fijne auto is het toch
Top '80's op Radio 2 via mijn fijne jaren '80 "stereotorentje" in de 9-5.
Wat een fijne auto is het toch
Top '80's op Radio 2 via mijn fijne jaren '80 "stereotorentje" in de 9-5.
-
Nikolai
- Donateur

Ik heb, weliswaar gisteren, het eerste ritje met de nieuwe Saab met open dak gemaakt!
Het was een heerlijk temperatuurtje en zodra we wegreden begon de zon te schijnen. We zijn heel relaxed over de N wegen naar de bossen bij de Lage Vuursche gereden om daar een wandeling te maken. Hier een foto van een trotse bezitter in de bossen

Het was een heerlijk temperatuurtje en zodra we wegreden begon de zon te schijnen. We zijn heel relaxed over de N wegen naar de bossen bij de Lage Vuursche gereden om daar een wandeling te maken. Hier een foto van een trotse bezitter in de bossen

-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Even naar het autowas bedrijf gereden om hem even weer schoon te spuiten. Gisteren een wat afgelegen weg gehad met veel zand en modder. Staat nu weer mooi droog in de carport te wachten op het mooie weer van morgen. 
-
MvR
- Geregistreerd lid
Na de reparatie van de warmeluchttoevoer had ik geen zin om de auto weer achterin de werkplaats te rollen. Een blik omhoog leerde (blauwe lucht!) dat het wel tijd was voor een kort ritje. Op eigen terrein. Dat wel. En daarna op eigen kracht weer terug op zijn winterslaap-plek.

Voor de liefhebbers: de auto is weggezet met Ecomaxx in de tank en leidingen. Doe ik al jaren met al mijn auto's en het was dus dit keer ook geen enkel probleem om te starten! Sterker: ik heb eerst een kabel losgehaald van de ontsteking om zeker te zijn dat de auto niet te snel aan zou slaan (oliedruk, olie rondpompen!!!). Na het terugplaatsen vd kabel sloeg de auto in 1x aan en bleef netjes lopen. Prima de luxe.

Voor de liefhebbers: de auto is weggezet met Ecomaxx in de tank en leidingen. Doe ik al jaren met al mijn auto's en het was dus dit keer ook geen enkel probleem om te starten! Sterker: ik heb eerst een kabel losgehaald van de ontsteking om zeker te zijn dat de auto niet te snel aan zou slaan (oliedruk, olie rondpompen!!!). Na het terugplaatsen vd kabel sloeg de auto in 1x aan en bleef netjes lopen. Prima de luxe.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Knalgele 95, man, man, man wat mooi...