Saabjes in de sneeuw

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BolletjeAppie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door BolletjeAppie » wo 17 jan, 2024 16:23

SAAB en winter, blijft een leuke combinatie :D

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door gudmundje » wo 17 jan, 2024 22:40

Afbeelding

pak sneeuw hier. Verkeer was een ramp. Porsches en Teslas met AWD blokkeerde de baan. AWD maar geen geld voor winterbanden :shock:

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door ReinO » do 18 jan, 2024 9:31

Doen die leasemaatschappijen niet aan winterbanden dan?

Gebruikersavatar
1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door 1001760 » do 18 jan, 2024 11:48

De leasemaatschappijen wel, maar misschien niet alle berijders.
Kost weer een paar tientjes per maand he.

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door gudmundje » do 18 jan, 2024 14:56

ReinO schreef:
do 18 jan, 2024 9:31
Doen die leasemaatschappijen niet aan winterbanden dan?
Zeker wel maar velen zijn te lui om te wisselen en denken ach winter in België ....Het erge is dat ze door hun luiheid kilometers file veroorzaken waar mensen die wel netjes bandenwissel hebben gedaan in staan tijd te verliezen. Ik verplicht niemand tot winterbanden. Maar als je er geen hebt blijf dan thuis. Ga je toch de baan op en veroorzaak je file. Boete van 100 euro per wagen die je blokkeert.

Gebruikersavatar
gertram
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door gertram » do 18 jan, 2024 19:57

Afbeelding

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door gudmundje » do 18 jan, 2024 21:05

Nog een paar van vandaag :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
chef 9396
Geregistreerd lid

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door chef 9396 » vr 19 jan, 2024 9:23

Vorige week. Les2alpes.Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door Style&Co » vr 19 jan, 2024 9:36

op een bepaalde manier is het wel mooi om te zien dat dit topic nog zo levend is terwijl de topicstarter helaas al overleden is

Goes
Geregistreerd lid

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door Goes » vr 19 jan, 2024 9:41

Afbeelding

Afbeelding

Limburg-Stramproy. 19-1-2024.

( Weet niet waarom de foto's altijd zo klein worden geplaatst en ook niet hoe je die vergroot via je smartphone ? )

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door Sonab » vr 19 jan, 2024 9:57

In Zeeland is t wel winters, maar geen sneeuwdek...
Elke keer tof om te zien hoe zo'n oude Zweed dan moeiteloos start!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door Oelo74 » vr 19 jan, 2024 10:01

Afbeelding

Afbeelding

Leuke foto's!

Als je op de afbeelding klikt kom je in Postimage. Kopieer daar de directe link en plaats deze tussen de haken van het afbeeldingsicoontje.

Gebruikersavatar
Job68
Donateur
Donateur

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door Job68 » vr 19 jan, 2024 10:11

Vrijdagochtend in Elburg..

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door Ewout » vr 19 jan, 2024 10:23

Niet Ëlbørg?

aeensing
Geregistreerd lid

Re: Saabjes in de sneeuw

Bericht door aeensing » vr 19 jan, 2024 14:16

Afbeelding

Afbeelding

4 op een rij :lol:
Sneeuwtijger (dame edna model) doet zijn naam eer aan. Hij heeft echt sneeuw op de neus :lol:

Plaats reactie