Om te beginnen is er de motor van de "wannabe Stig Blomqvist 90" ingezet door Rico1303. Die motor is inmiddels flink aangepakt en de versnellingsbak is gereviseerd. En dan hebben we natuurlijk al het werk dat in dit topic vermeld is.

Na al dat werk leek het me wel eens leuk om de 90 te laten taxeren, ondanks dat de auto nog lang niet af is hoor. Zodoende ben ik in oktober afgereisd naar Haarlem waar de Taxatiedag van de Saabclub was. Om te beginnen was het mooi weer, dus heerlijk binnendoor gereden. Het was natuurlijk sowieso leuk om medeliefhebbers te spreken en een taxateur te hebben die veel ervaring heeft met Saab. Eigenlijk vond ik de ervaring dan ook belangrijker dan het uiteindelijke bedrag. Ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben dat het bedrag hoger is dan wat ik erin heb zitten, maar aan de andere kant is dat enkel relevant bij schade en laten we hopen dat dat nooit gaat gebeuren.

De taxateur vond het een nette 90 in originele staat. Nou ja, op die velgen na dan. Daar wilde hij zich niet te veel over uitlaten.
Inmiddels is het bijna 1 december. Tijd voor de winterslaap van de Saab. Al staat hij daar eigenlijk al een maand in, helaas door tijdgebrek... de komende periode maar eens wat kleine klusjes aanpakken.
Ik had dit berichtje even gemist. Dankjewel! Mooie klusje voor de winterperiode.ROSIER schreef: ↑ma 02 okt, 2023 12:35Nee, met beleid lostrekken, zit met drie clips vast.