Wat gaat de PVV doen met het autobeleid?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Sa93Ve
Geregistreerd lid

Re: Wat gaat de PVV doen met het autobeleid?

Bericht door Sa93Ve » za 18 mei, 2024 21:22

Eigenlijk is het heel simpel en maakt het geen fluit uit wie er in het kabinet zit, betalen zal je linksom of rechtsom voor wat dan ook. Of zoals Henk Kamp (VVD) zei, toen hij de vraag kreeg de gaskraan dicht te draaien, dan pak ik de baten op een andere manier terug. Dat was jaren geleden toen hij hier in de provincie was om de gas problematiek te bespreken. Ik zie hem nog lopen.

Voor de rest pak ik de popcorn en cola er weer bij want ook dit topic ontspoort straks hopeloos.

:mrgreen:

Lafrance1
Geregistreerd lid

Bericht door Lafrance1 » zo 19 mei, 2024 10:24

Zou zeggen als je je ergert aan een topic sla het dan over ipv deze dooddoeners.
Bedoel als ik onderweg of thuis aangeklampt wordt door bv Jehova getuigen kap ik het meteen af en ga door met de rest van me leven

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 19 mei, 2024 12:05

Pisang schreef:
za 18 mei, 2024 16:50
Er is onlangs nog een forumlid van het eerste uur opgestapt. Superjammer. Belangrijkste aanleiding, wellicht de beruchte druppel, had helemaal niets met Saab te maken.
dat is altijd heel spijtig. Welke forummer gaat het om? En welk topic was de druppel?

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » zo 19 mei, 2024 12:10

Style&Co schreef:
zo 19 mei, 2024 12:05
dat is altijd heel spijtig. Welke forummer gaat het om? En welk topic was de druppel?
Gaat om het EV topic. Forummer jelger hangt zijn account aan de wilgen.

viewtopic.php?f=9&t=186361&start=405#p2006080

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 19 mei, 2024 12:12

Sa93Ve schreef:
zo 19 mei, 2024 12:10
Gaat om het EV topic. Forummer jelger hangt zijn account aan de wilgen.
Oei... Jelger was idd van het allereerste uur. En het EV topic is nogal brisant en polariserend. Jammer

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » zo 19 mei, 2024 12:14

Style&Co schreef:
zo 19 mei, 2024 12:12
Oei... Jelger was idd van het allereerste uur. En het EV topic is nogal brisant en polariserend. Jammer
Inderdaad. Geen Groninger die dat topic meer kon redden!

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » zo 19 mei, 2024 13:17

Mischien staat er nog eentje op een Groninger, nu die niet meer over het aardgas problematiek hoeft te spreken en wat vrije tijd heeft.

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » zo 19 mei, 2024 14:34

Ja, dat gaat niet hé. Groningers werken hard, hebben dus weinig tijd en dat gas blijft een dingetje.

:-P+ :-P+

Lafrance1
Geregistreerd lid

Bericht door Lafrance1 » ma 20 mei, 2024 0:17

Erg jammer van Jelger ja. Kan me nog plezierige rijden herinneren van sleutelen aan Saabs in een loodsje ergens in Groningen.
Alweer jaren en jaren geleden toen we nog jong en lenig waren. Oudgediende Wessel intussen ook al verdwenen.
Mooie tijden toen, komen niet meer terug.
En idd niet echt gezellig hier meer. Stop er ook maar mee.

Dominique montfort
Geregistreerd lid

Bericht door Dominique montfort » ma 20 mei, 2024 1:49

[/quote]
Lafrance1 schreef:
zo 19 mei, 2024 10:24
Zou zeggen als je je ergert aan een topic sla het dan over ipv deze dooddoeners.
Bedoel als ik onderweg of thuis aangeklampt wordt door bv Jehova getuigen kap ik het meteen af en ga door met de rest van me leven
Ik wil me nergens mee bemoeien.......DOE DAT DAN OOK NIET!! zou Youp (v 't Hek) tegen me zeggen...maar toch. :D
Lafrance1 schreef:
ma 20 mei, 2024 0:17
Erg jammer van Jelger ja. Kan me nog plezierige rijden herinneren van sleutelen aan Saabs in een loodsje ergens in Groningen.
Alweer jaren en jaren geleden toen we nog jong en lenig waren. Oudgediende Wessel intussen ook al verdwenen.
spreek je jezelf niet tegen?
Ik vind je voorstel en vergelijking heel goed. Hou je aan je eigen tip en koester de fijne momenten...blijf bij het forum en skip de dingen die je prikkelen. Een discussie in berichten (bedoel zonder dat je tegenover of naast elkaar zit heeft zelden gewerkt en mist eenvoudig weg 90% van de lading in uitdrukking, mimiek en emotie.
Blijf! en help mensen zoals ik die 'gewoon' een SAAB hebben, niks kennen en kunnen en jullie aller hulp nodig hebben.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » ma 20 mei, 2024 6:23

Lafrance1 schreef:
ma 20 mei, 2024 0:17
Dat was een geweldige tijd! Wessel waar is die gebleven? En dan Jelger en die filosoof uit Den Haag, hoe heet ie ook al weer? Jammer dat ze opgestapt zijn.

Wat zo leuk was, is dat we bijeenkomsten organiseerden waar we elkaar hielpen met onderdelen, problemen oplosten aan auto’s en auto’s sloopten met elkaar om de onderdelen

vanderzanden
Geregistreerd lid

Bericht door vanderzanden » ma 20 mei, 2024 11:53

Saapie schreef:
ma 20 mei, 2024 6:23
...en die filosoof uit Den Haag, hoe heet ie ook al weer? ...
van Mennö tot Menno ; opgestapt of weggedreven met het getij?

Plaats reactie