phthalaat schreef: ↑ma 27 mei, 2024 14:55
Dit word mij eerste keer, heb er erg veel zin in! Wat kan ik verwachten? Afgezien van het museum hoorde ik dat het vooral een meeting is, hartstikke leuk, maar dat heb ik na 2 dagen wel een beetje gezien denk ik
Helaas te laat de boot geboekt vanaf puttgarden (200 euro vind ik een best bedrag), dus heen ga ik via Rostock - Trelleborg, even 6 uur uitwaaien. Terugreis gaan we via de beide bruggen, ook onder genot van de brobizz!
Nouuuuu.. met “een meeting” doe je het denk ik wel wat tekort

het is meer een Saab-beleving op en rond de plekken van de Saab-roots. Er zijn idd Saabs uit alle windstreken van de wereld, dat is al gaaf, incl diverse unieke types en uitvoeringen. Dan zijn er diverse lezingen van oud-Saab-medewerkers die direct betrokken zijn bij het bouwproces van de 9000. En er worden op diverse plekken onderdelen verkocht (o.a. door NEVS), je kunt de Emily gt bekijken en bijv eens rondrijden bij de oude fabrieken (heb begrepen dat we helaas niet maar binnen kunnen). En nog vele andere interessante Saab-gerelateerde aangelegenheden.. kortom: genoeg te zien en te doen! Wordt vast gaaf
Op de website van Saab car museum hebben ze de agenda net weer geupdate met nieuwe activiteiten, dus interessant om vooraf door te kijken.