Viggen!
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Re: Viggen!
Wel geestig dat ze 'm aanprijzen als "rood-zwarte" Viggen. Nu weet ik dat de achterlichten rood zijn maar vermoed dat ze duiden op de bekleding. Om daar rood in te zien moet je eigenlijk wel een rode waas voor ogen hebben 
-
wackywim
- Geregistreerd lid
Kopen, jaartje van genieten, volgend jaar weer voor dezelfde prijs van de hand doen en je heb weer een vinkje gezet op je bucketlist.
Lijkt mij een behoorlijk waardevaste auto.
Lijkt mij een behoorlijk waardevaste auto.
-
Hilbert
- Donateur

Eens! En zoals ik momenteel doe met een Jaguar F-type in British racing green. Heerlijk 
-
Barboer
- Donateur (6x)

Foto, of het is niet waar..Hilbert schreef: ↑wo 26 jun, 2024 18:43Eens! En zoals ik momenteel doe met een Jaguar F-type in British racing green. Heerlijk![]()
-
gj900
- Donateur (9x)

Mooi dertigerjaren huis in Zeist als thuisbasis
Gekke stoelen overigens, links elektrisch verstelbaar zonder geheugen en rechts manueel
Waren Viggens niet altijd top uitgerust, ook qua stoelverstelling? 
Gekke stoelen overigens, links elektrisch verstelbaar zonder geheugen en rechts manueel
-
Orphy
- Donateur (5x)

Nee, dit is niet ongebruikelijk bij een viggen om de een of andere vage reden. Bij een Aero heb ik het nog nooit gezien opmerkelijk genoeg.
Zo had mijn viggen bijvoorbeeld geen cruisecontrol
Zo had mijn viggen bijvoorbeeld geen cruisecontrol
-
Super72
- Geregistreerd lid
De mijne ook niet. En die heeft ook maar één elektrische stoel.Orphy schreef: ↑wo 26 jun, 2024 21:13Zo had mijn viggen bijvoorbeeld geen cruisecontrol
-
Hilbert
- Donateur

Voilá! Op Circuit Park Zandvoort afgelopen weekend tijdens de historic grand prix waar de Jaguar Daimler Club Nederland ook aanwezig was. Voor wie er ook was: ik zat met m'n zoon in de achterste auto tijdens de 2 rondjes over het circuit