SE v6 cabrio nieuwe neus
-
J.vandermeulen
- Donateur

SE v6 cabrio nieuwe neus
Omdat Roeland met vakantie is of e.d. kom ik maar ff met een spotje uit Zweden. https://www.blocket.se/annons/1400928062
Geen koopje in de zin van een absolute lage prijs maar verder wel heul mooi qua looks en specs.
Geen koopje in de zin van een absolute lage prijs maar verder wel heul mooi qua looks en specs.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Re: SE v6 cabrio nieuwe neus
Is er nog iets negatiefs te melden? Kettingen die rekken? Helemaal niks?
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Dat het een import auto is met mijlenteller miss?
-
busy
- Donateur (4x)

Dat de accu plaat ontbreekt? Wat een prachtige auto
-
Barten
- Donateur (12x)

Idd het ontbreken van de kap over de accu en wat mij betreft hoeven die rode remklauwen ook niet. Verder een hele mooie auto.
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Idd een mooie auto, maar als je wat langer en meer op detailniveau kijkt dan zie je dat toch wel een aantal zaken ontbreken of niet meer origineel zijn. zonde..
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

prachtige kleurcombi (zeker met blauw dak er op) en lage tellerstand.
Deze cabrio is gebouwd voor de UK markt (oa snelheidsmeter in mijlen+kms) en heeft daar tot 2022 rondgereden. Ik zou sowieso even de tellerstand checken of het mijlen of kms zijn. En het zou zomaar kunnen zijn dat het stuur van rechts naar links verhuisd is na import in Zweden omdat ie als RHD van de band rolde eind 2007. Dat hoeft geen dealbreaker te zijn als dat netjes gebeurd is. De parkeertickethouder op de rechter A stijl achter de voorruit wijst wel op een RHD verleden want die zit bij een LHD op de linker A stijl.
wat meer info over die auto:
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/FWZ06E#specs
Deze cabrio is gebouwd voor de UK markt (oa snelheidsmeter in mijlen+kms) en heeft daar tot 2022 rondgereden. Ik zou sowieso even de tellerstand checken of het mijlen of kms zijn. En het zou zomaar kunnen zijn dat het stuur van rechts naar links verhuisd is na import in Zweden omdat ie als RHD van de band rolde eind 2007. Dat hoeft geen dealbreaker te zijn als dat netjes gebeurd is. De parkeertickethouder op de rechter A stijl achter de voorruit wijst wel op een RHD verleden want die zit bij een LHD op de linker A stijl.
wat meer info over die auto:
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/FWZ06E#specs
-
J.vandermeulen
- Donateur

Prachtig om te zien hoe kennis van forum werkt!
Familie van mij is geëmigreerd naar Zweden en dus komt kopen in Zweden makkelijker in beeld.
Goed te weten dat het een ex UK is. Dus memory en lendesteun zitten niet bij de bestuurderszijde.
Ding is geveild en 7.000 euro in prijs gestegen? Kost een lhd ombouw zoveel?
Familie van mij is geëmigreerd naar Zweden en dus komt kopen in Zweden makkelijker in beeld.
Goed te weten dat het een ex UK is. Dus memory en lendesteun zitten niet bij de bestuurderszijde.
Ding is geveild en 7.000 euro in prijs gestegen? Kost een lhd ombouw zoveel?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat hoeft natuurlijk niet... Een setje LHD stoelen is zo gemonteerd natuurlijk en dan zit memory etc wel weer goedJ.vandermeulen schreef: ↑di 25 jun, 2024 11:58Dus memory en lendesteun zitten niet bij de bestuurderszijde.
Kost een lhd ombouw zoveel?
Naast zweet & tranen kost een LHD ombouw wel wat aan onderdelen en uren. Het gaat zeker niet zo makkelijk als bij een classic 900. Voordeel is dat een LHD schutbord gewoon te koop is bij Orio. Moet je wel even het VIN er in slaan anders doet de RDW moeilijk. Bijna alles qua interieur moet vervangen worden. Los van dingen zoals stuurhuis bij de motor en koplampen (al kun je een palletje omzetten maar dan mis je bermlicht aan de goede kant). En dan moet je ook slimme dingen doen met programmering van bv de airbags. Dat bij een frontale klapper niet per ongeluk de airbag op de andere kant ploft en jij een stuur in je voorhoofd afgedrukt hebt staan
-
J.vandermeulen
- Donateur

ach, een kleinigheid houd je altijd (zeggen ze in de 8terhoek)Style&Co schreef: ↑di 25 jun, 2024 12:10Dat bij een frontale klapper niet per ongeluk de airbag op de andere kant ploft en jij een stuur in je voorhoofd afgedrukt hebt staan