Zwarte 900 classic cabrio ‘93-er S
-
vel0city
- Donateur (2x)

Re: Zwarte 900 classic cabrio ‘93-er S
Mooi ding, met een mooiere kilometerstand 

Alleen wel even z.s.m. die hakkieprakkie bandjes inwisselen voor iets dat je niet 40 meter verder laat doorglijden bij de eerste de beste regendruppel...
Alleen wel even z.s.m. die hakkieprakkie bandjes inwisselen voor iets dat je niet 40 meter verder laat doorglijden bij de eerste de beste regendruppel...
-
Ewout
- Donateur (5x)

Echte Blackstone CD 2000's en Goldline GLP 101's! Waar zie je ze nog?vel0city schreef: ↑do 25 jul, 2024 20:51Alleen wel even z.s.m. die hakkieprakkie bandjes inwisselen voor iets dat je niet 40 meter verder laat doorglijden bij de eerste de beste regendruppel...
-
El René
- Geregistreerd lid
Het is wel een Italiaan hè. Hij ziet er zeker mooi uit. Maar de bestuurderszetel is in mindere staat dan die van mij. En mijn Caab heeft 227k op de teller. Ik zou zelf dus even naar boekjes en documentatie vragen. Dat doe ik sowieso altijd.vel0city schreef:Mooi ding, met een mooiere kilometerstand
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

klopt maar hij is al langer Nederlands ingezetene dan dat ie in Italie was... die is onderhand wel ingeburgerd. En zou ie teruggedraaid zijn dan kan dat nooit astronomisch zijn, max een tonEl René schreef: ↑vr 26 jul, 2024 11:55Het is wel een Italiaan hè.
-
El René
- Geregistreerd lid
Ingeburgerd is ie zeker, na 24 jaar, en met € 10k aan rekeningen.