Show je vakantie combinatie
-
Job68
- Donateur

Re: Show je vakantie combinatie
Precies.. klein Erdman Schmidt tentje met de leeftijd van de Saab. Daarvoor een grote tarp om ook bij regen niet 'binnen' te hoeven zitten
-
KoninK
- Geregistreerd lid
Wij legden de kinderen altijd op de hoedenplank, scheelt weer in moeilijk bukken, wat je toch al teveel doet als ouder.95twinturbo schreef: ↑za 20 jul, 2024 21:20De Saab doet ook prima dienst als commode. Tja met een tweeling van 1 jaar oud is dat wel eens onverwachts nodig. Dan is die rubber mat heel handig:)
Prachtige plaatjes verder, en zo'n vakantie is altijd genieten van, en met saab
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Maar ook nog toen ze bijna 12 kilo waren?KoninK schreef: ↑zo 21 jul, 2024 21:12Wij legden de kinderen altijd op de hoedenplank, scheelt weer in moeilijk bukken, wat je toch al teveel doet als ouder.
Bij onze dames voorzie ik dat ze dan met hun handen en voeten het hemeltje zullen willen mishandelen
-
brinky
- Donateur

-
Bummer
- Geregistreerd lid
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Alles kan ja, ik kan er ook onze carnavalswagen achter hangenbrinky schreef: ↑vr 26 jul, 2024 23:39Als ze 16mg zijn kunnen ze zelfs nog wel op de hoedenplank!
-
Guido900T
- Donateur (3x)

-
Job68
- Donateur

Juist op het gemak alles ingepakt. Zelfs met twee wijnkistjes Saab-stuff en gereedschappen ruimte genoeg. Zonder proppen. Inclusief rugzakje met boeken.
Travel light!

Travel light!

-
Marius0404
- Donateur (7x)

prachtig plaatje
die hoedenplank blijft mooi rechtop staan.
ik ga eens kijken of ik dat ook voor elkaar krijg.
die hoedenplank blijft mooi rechtop staan.
-
Job68
- Donateur

Rechts aan de achterklep zit toch een handige klem die de hoedenplank vasthoudt.. wanneer je per ongeluk vergeet de plank te ontgrendelen terwijl je de klep sluit dan laat de klem vanzelf losdie hoedenplank blijft mooi rechtop staan.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Bij mij lijkt de plank te kort voor die klem. Maar los van dat stonden mijn collega’s ook echt met open mond te kijken hoe groot de kattebak was van zo’n oude Saab. Bijzonder praktisch!
-
Marius0404
- Donateur (7x)

ik heb er naar gekeken, maar de vorige eigenaar heeft een houten frame onder de hoedenplank gemaakt voor een paar boxen. Daarom lukt het niet om 'm in de klem vast te zetten.
Nu dus nog een mooie hoedenplank scoren, want het is wel handig als die overeind blijft.
Nu dus nog een mooie hoedenplank scoren, want het is wel handig als die overeind blijft.
-
ofr
- In memoriam †
Show je vakantie combinatie

Op weg naar de pretour in Denemarken
Start Gråsten vandaag
Morgen gaat het beginnen