Saab in de slip
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Saab in de slip
Saab in de slip!
Ik kijk graag als ik tijd heb van deze 'degelijke' info filpjes en doku's van de duitse omroepen van vroeger....Heerlijk langzaam en truttig.
Op 2.20 gaat er een Saab 90 in de slip....tenminste denk dat het een 90 is maar dat laat ik graag aan de determinatie experts over op dit forum.
https://www.youtube.com/watch?v=fs3BMSrwz_o&t=120s
Ik kijk graag als ik tijd heb van deze 'degelijke' info filpjes en doku's van de duitse omroepen van vroeger....Heerlijk langzaam en truttig.
Op 2.20 gaat er een Saab 90 in de slip....tenminste denk dat het een 90 is maar dat laat ik graag aan de determinatie experts over op dit forum.
https://www.youtube.com/watch?v=fs3BMSrwz_o&t=120s
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Saab in de slip
volgens mij een 900 5 deurs; niet helemaal scherp, maar rechteneus? Het zal wel een GLi-tje zijn, gezien de toerenteller en chromen raamomlijsting.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ja dat was wrs de enige auto waarmee ze dit durfden te doen in geval van overschatting van hun eigen rij-vaardigheden. Ik denk toch echt dat dit een mooie simulatie is: toch stiekem de koppeling ingetrapt om het effect te accentueren. Misschien ook: "Kijk een voorwielaandrijver slipt ook!"
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ik zie een oude 900 5-deurs met enkele achterlichten. Nog niks op de achterklep.
Op 1:43 zie je de voorzijde met 900 koplampen en spiegels.
Op 1:45 zie je de achterzijde.
Je kunt pauzeren en inzoomen om het beter te bestuderen.
Verschilt het tellerhuis zan de 900c vande 900(GL)i?
Op 1:43 zie je de voorzijde met 900 koplampen en spiegels.
Op 1:45 zie je de achterzijde.
Je kunt pauzeren en inzoomen om het beter te bestuderen.
Verschilt het tellerhuis zan de 900c vande 900(GL)i?
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Leuke kwestie.
Ik kan in ieder geval wel zeggen dat het geen 900 GLE is. Die heb ik, en heeft origineel gezien een ander type stuur.
Ik kan in ieder geval wel zeggen dat het geen 900 GLE is. Die heb ik, en heeft origineel gezien een ander type stuur.
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Jazeker! Denk dat dat allemaal wel simulaties/scenes zijn. Maar wel raar om te zien dat men dat destijds met echte (stunt)mensen deed. Ook de aanrijdingen verderop in het filmpje...MvR schreef: ↑di 12 nov, 2024 10:19Ja dat was wrs de enige auto waarmee ze dit durfden te doen in geval van overschatting van hun eigen rij-vaardigheden. Ik denk toch echt dat dit een mooie simulatie is: toch stiekem de koppeling ingetrapt om het effect te accentueren. Misschien ook: "Kijk een voorwielaandrijver slipt ook!"
Oh ja dat stukje interieurfilm is natuurlijk ook van die Saab. Nog niet eens bij stilgestaan.Marius0404 schreef: ↑di 12 nov, 2024 8:53volgens mij een 900 5 deurs; niet helemaal scherp, maar rechteneus? Het zal wel een GLi-tje zijn, gezien de toerenteller en chromen raamomlijsting.
-
mba
- Geregistreerd lid
Is een platinum blauwe 900 GLi modeljaar 84 of 85. Zie grille, wielen, bumperextensies en kleur.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

gemakzuchtig als ik was klikte ik natuurlijk op 2'15 maar op 1'36 is de kofferklep te zien: een Gli
mooi
mooi