Mooie 9-3 Coupé 2.3 Aero, stevig aan de prijs
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Re: Mooie 9-3 Coupé 2.3 Aero, stevig aan de prijs
Ik verbaasde me ook over de vraagprijs toen ik de advertentie spotte rond de feestdagen.
Tja wat de gek ervoor geeft. Vragen kan altijd! Je wilt iets verkopen of je zet het te koop…
Het ziet er op de foto’s netjes uit. Maar dit geld zou ik eerder besteden aan een originele Viggen bijvoorbeeld. Als die al voor dit geld te koop staan.
Tja wat de gek ervoor geeft. Vragen kan altijd! Je wilt iets verkopen of je zet het te koop…
Het ziet er op de foto’s netjes uit. Maar dit geld zou ik eerder besteden aan een originele Viggen bijvoorbeeld. Als die al voor dit geld te koop staan.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Specificeer “dergelijke specificaties”.MvR schreef: ↑zo 12 jan, 2025 10:17Laten we voor het gemak stellen dat 'ie voor 21, 22K weg mag. Te duur? Wat koop je tegenwoordig voor auto (met dergelijke specificaties)
Er is heel veel te koop dat een jonger alternatief is. Als leeftijd meespeelt is er ook nog genoeg!
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Een Volvo 850 T5R zul je bedoelenverde900 schreef: ↑zo 12 jan, 2025 11:01Een V70R volvo van 1998 gaat voor meer geld weg, dit is echt wel reëel
Ik ben een Saab liefhebber maar, ik denk dat ik niet lang hoef na te denken als ik de keuze heb tussen deze of zo’n volvo kanon
-
verde900
- Donateur

De 850 T5R was in 98 alweer 2 jaar uit productie, ik bedoel de V70R, een AWD is dan best een goed sturende auto.
Een 850 is wat "spartaanser".. (zelfs zonder turbo een heerlijke auto)
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

voor 17k haal je ook een eerste type (de mooiste) Audi A5 coupe S line met 4.2v8 quattro met een redelijke kmstand. Tempting
Maar als je perse een 9-3 coupe wilt met 2.3 turbo én automaat dan is dit toch jouw auto (en de Viggen nooit want altijd handbak)
Ik had een vergelijkbare 9-3 coupe automaat. Maptun wilde die van mij niet verder tunen dan 270 pk omdat dit de max is voor de standaard automaatbak. Ik lees in de tekst dat bij deze wat gedaan is aan de koppelomvormer (versterkt?) dus dat zou de 290 pk kunnen verklaren
Maar als je perse een 9-3 coupe wilt met 2.3 turbo én automaat dan is dit toch jouw auto (en de Viggen nooit want altijd handbak)
Ik had een vergelijkbare 9-3 coupe automaat. Maptun wilde die van mij niet verder tunen dan 270 pk omdat dit de max is voor de standaard automaatbak. Ik lees in de tekst dat bij deze wat gedaan is aan de koppelomvormer (versterkt?) dus dat zou de 290 pk kunnen verklaren
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Klopt, de R van dat type was ik even vergeten... Maar zo’n 850 blijf ik mooier vinden.verde900 schreef: ↑zo 12 jan, 2025 12:56De 850 T5R was in 98 alweer 2 jaar uit productie, ik bedoel de V70R, een AWD is dan best een goed sturende auto.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Lees de lijst onderaan de advertentie van Mp.MVE schreef: ↑zo 12 jan, 2025 12:15Specificeer “dergelijke specificaties”.
Er is heel veel te koop dat een jonger alternatief is. Als leeftijd meespeelt is er ook nog genoeg!
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Ik kan uit ervaring zeggen dat het een prachtige wagen is, één van de weinige Audi's die ik wel mooi vindt. Een klant van mij had een A5 en de keus tussen een 20k Saab of de A5 hoef ik geen seconde over na te denken, dat wordt de A5.Style&Co schreef: ↑zo 12 jan, 2025 13:21voor 17k haal je ook een eerste type (de mooiste) Audi A5 coupe S line met 4.2v8 quattro met een redelijke kmstand. Tempting

-
Super72
- Geregistreerd lid
Nee, helaas niet, ofschoon ik vermoed dat die gele hierboven van zo'n ding is voorzien (ik dacht eerst dat het een MCY Viggen wasStyle&Co schreef: ↑zo 12 jan, 2025 11:42Heb je ook foto's van die frontsplitter?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

same here. Bloedmooie auto...vooral de eerste versie. Dood en doodzonde dat Saab geen coupe versie van de 9-3 heeft gemaakt/mogen maken van GMSa93Ve schreef: ↑zo 12 jan, 2025 15:21één van de weinige Audi's die ik wel mooi vindt
Ik heb jaren geleden eens geprobeerd om een Audi A5 coupe wat looks van de NG 9-5 mee te geven.... RO 9-3 genaamd. Ik ben geen Walter da Silva of Simon Padian maar grosso modo had het een leuk model kunnen worden (denk er ook even een 2.8Tv6 xwd in)

-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Een dikke diesel mag van dan ook wel 
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ontwerp is een auto voor de toekomst , niet voor het verleden
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Diesels kunnen prima mee: https://www.ad.nl/auto/moderne-diesel-n ... ~a5630fdd/
-
Orphy
- Donateur (5x)

Klopt maar dat wil niet zeggen dat ze een toekomst hebben…..
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

@Oprhy: moet jij eens opletten over 5 jaar