€ 14.950,- is prima betaald voor zo'n vage autoSonab schreef: ↑za 11 jan, 2025 10:43Het verlossende woord!
Ik blijf erbij dat ik het om te zien een schitterende wagen vind. Full spec TX van laatste bouwjaren met lage kilometerstand.
Wat zou een realistische verkoopprijs zijn voor deze ex Amerikaan, als de koper van de schade weet en deze zeer vakkundig hersteld zou zijn?
Normaal 17500? Of 19750? Met dit verhaal 13750,-?
9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
verde900
- Donateur

Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Zou voor mij sowieso een No-Go zijn. Teveel onzekerheid of de auto wel goed is en blijft.verde900 schreef: ↑za 11 jan, 2025 14:52€ 14.950,- is prima betaald voor zo'n vage auto
-
verde900
- Donateur

Ik wil al geen van oorsprong Amerikaanse auto, alles is net ff anders..frits 9-3 schreef: ↑za 11 jan, 2025 15:05Zou voor mij sowieso een No-Go zijn. Teveel onzekerheid of de auto wel goed is en blijft.
-
Henk-Jan
- Donateur

Wel met de vlakkere stoelen, niet het sport interieur, laat staan met premium leer. Komt ook een gratis lesje Fahrenheit naar Celsius omrekenen bij!Sonab schreef: ↑za 11 jan, 2025 10:43Ik blijf erbij dat ik het om te zien een schitterende wagen vind. Full spec TX van laatste bouwjaren met lage kilometerstand.
-
JvD
- Geregistreerd lid
oke, flinke schade en flinke hersteller die dat heeft uitgevoerd.RonnieW schreef: ↑do 09 jan, 2025 21:20Sch (ade) itterende bijna full options rode 9-3X. https://www.terbraake.nl/autos/saab/9-3 ... m=referral
![]()
Lijkt inderdaad de zelfde auto, data en km stand komen overeen.
-
1001760
- Donateur (2x)

Dat vind ik nog steeds geen sluitend bewijs.
Lijkt inderdaad de zelfde auto, data en km stand komen overeen.
Eerder werd de vraag gesteld hoe vastgesteld kon worden dat de glimmende 9-3 op de foto dezelfde is als de schadefoto uit de USA.
-
J.vandermeulen
- Donateur

De enige 9-3X HbH editie in Nederland?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Dat is dan het voordeel en het nadeel van het saab forum,
Je zult hem maar gekocht hebben en vol trots naar een saab meeting gaan.
Je zult hem maar gekocht hebben en vol trots naar een saab meeting gaan.
-
Scoloo
- Donateur

Kan ik bij deze ook bevestigen voor diegene die nog twijfelen.brinky schreef: ↑ma 13 jan, 2025 17:15De auto’s hebben hetzelfde chassisnummer.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Zoals mijn vader altijd zei: zalig zijn slechts zij die niet weten en niet weten dat zij niet weten. Dat geldt ook voor eigenaren van een HbH uitvoering.turbopilot schreef: ↑ma 13 jan, 2025 20:08Dat is dan het voordeel en het nadeel van het saab forum,
Je zult hem maar gekocht hebben en vol trots naar een saab meeting gaan.![]()
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Help brinky Helpbrinky schreef: ↑ma 13 jan, 2025 22:55HbH…?
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
't Is toch fantastisch dat iemand een mooie rooie spot en dat het vervolgens een enorm in de poeier gereden schadebak blijkt waarmee brinky op de proppen komt, ook nog eens afkomstig uit de USA... Uitgedeukte Saab uit Amerika.
Nou, je bent er klaar mee als dit niet weet en het ter goeder trouw koopt. Ik zal maar niet over een Audi beginnen die ik liever voor dat geld koop

Nou, je bent er klaar mee als dit niet weet en het ter goeder trouw koopt. Ik zal maar niet over een Audi beginnen die ik liever voor dat geld koop
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Weer verwonderd gelezen.
In Nederland gebeurt het overigens ook.
Mijn vrij nieuwe motor, van achter aangereden en flinke schade en ondanks de hoge nieuwwaarde toch total loss. Stond een maand later als nieuw te koop bij de opkoper van het wrak.
Gebeurt helaas te vaak aldus mijn dealer.
Waar geld verdiend kan worden vind je ook vaak het uitschot wat ook een graantje mee wil pikken.
In Nederland gebeurt het overigens ook.
Mijn vrij nieuwe motor, van achter aangereden en flinke schade en ondanks de hoge nieuwwaarde toch total loss. Stond een maand later als nieuw te koop bij de opkoper van het wrak.
Gebeurt helaas te vaak aldus mijn dealer.
Waar geld verdiend kan worden vind je ook vaak het uitschot wat ook een graantje mee wil pikken.