Wondergem & Melse te Vlissingen. Ik zie daar helemaal rechts een karmijnrode 900 met mogelijk zwarte raamlijsten (dus turbo) staan... Even contact gezocht met Saco Melse, maar hij is van mening dat het niet mijn auto is geweest.

En van buiten (zelfde dag):gj900 schreef: ↑wo 26 jan, 2022 1:38Niet in NL, maar een heerlijke sfeerfoto lijkt mij. Auto Haas in Augsburg:
![]()

Ik was op zoek naar wat anders, maar vond deze eerst: mijn MY80 96 heeft op de achterruit een hele grote 'Saab De Snelheid' sticker zitten. In goede staat ook nog. Niet vergeeld of bruin. Ben ik zuinig op!Aero_9000 schreef: ↑zo 09 okt, 2022 22:25Deze foto's vond ik in het Stadsarchief van Amsterdam, daterend uit juni 1973.
![]()

Hij was ook Honda dealer? Ik heb nog zo'n Civic gehad. Wel de iets latere van '78 met ingebouwde knipperlichten. Geweldig ding! Honda grijpt met de huidige modellen terug naar toen: 2-spaaks stuurwiel, soort van 'plank' als dashboard.johan bekkers schreef: ↑ma 17 feb, 2025 23:06Garage Jo Sangers in het Belgische Maasmechelen voorjaar 1976 of 1977.
Opendeur weekeinde.
![]()

Mijn moeder had een Accord van '77.MvR schreef: ↑di 18 feb, 2025 0:28Hij was ook Honda dealer? Ik heb nog zo'n Civic gehad. Wel de iets latere van '78 met ingebouwde knipperlichten. Geweldig ding! Honda grijpt met de huidige modellen terug naar toen: 2-spaaks stuurwiel, soort van 'plank' als dashboard.

Mooi beeld, roept goede herinneringen op! In 1976 kocht mijn vader namelijk zijn eerste Saab, een vierdeurs 99 in die geelgroene kleur die hierboven op de foto te zien is. Hij kocht hem zo uit de showroom en kwam er trots mee thuis. Pas toen kreeg hij door dat het geen lichtgrijze Saab was, maar een gifgroene. Mijn vader was kleurenblind.