Weinig foto's, de bijbehorende tekst is ook niet erg lang, maar het ziet er ondanks de kilometerstand niet gek uit

Wit met beige staat de auto erg goed, hoewel de meningen daar soms over verdeeld zijn

Volgens deze kleurkaart van 1992 werd wit Carrara genoemdbrinky schreef: ↑di 04 mar, 2025 10:01cirrus wit??

dat komt omdat dit bij aflevering een extreem kale uitvoering was (een NOC uitvoering: no options chosen). En het lijkt erop dat along the way de koplampwissers zichzelf uitgewist hebbenvel0city schreef: ↑ma 03 mar, 2025 10:13de bijbehorende tekst is ook niet erg lang

Cirrus wit was ook beschikbaar in 1992 (heb ik zelf gehad), maar de sedan oogt meer gelig dan Cirrus en ik zou ook Carrara zeggen.Style&Co schreef: ↑di 04 mar, 2025 10:32Volgens deze kleurkaart van 1992 werd wit Carrara genoemd

beetje hetzelfde als de witte kleuren op late 9-3's en 9-5's polar white en arctic white; Polar white ging richting de Duitse taxi kleur en Arctic was helwitvel0city schreef: ↑di 04 mar, 2025 12:14Iets meer beige in Carrara wit dan het echt wit witte Cirrus wit, ik ga toch voor Carrara![]()

inderdaad, die kleur is identiek aan de Duitse taxikleurverde900 schreef: ↑di 04 mar, 2025 15:16Elfenbein