SCN Regio noord
-
Orphy
- Donateur (5x)

SCN Regio noord
Vanaf nu kunnen jullie ook hier de eventmenten vinden die georganiseerd worden in en door de regio noord van de SCN. Suggesties en innitiatieven zijn welkom!
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: SCN Regio noord
Wat is er nou mooier dan een rit met de Saab langs de Friese Elfsteden?
Schrijf je hier in: https://saabclub.nl/activiteiten/info/e ... tedentocht
Schrijf je hier in: https://saabclub.nl/activiteiten/info/e ... tedentocht
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Tijd om mij eens aan te melden bij de SCN. Zo'n ritje is me wel naar het zin.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Wat een heerlijke Friese uitdrukking.Sa93Ve schreef: ↑ma 14 apr, 2025 17:37Zo'n ritje is me wel naar het zin.
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Dat durf ik niet te zeggen of dat typisch Fries is. Ik heb een mooie schone Friezin als vrouw. Dat dan wel 
-
J.vandermeulen
- Donateur

Maar ik wel (en je vrouw dus ook).Sa93Ve schreef: ↑ma 14 apr, 2025 19:18Dat durf ik niet te zeggen of dat typisch Fries is.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

In het Gronings: "Zo'n ritje liekt mie wel wat" en het is ook zeker een hele mooie rit langs de bekende plaatsen in Friesland. 
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Friesland is zeker een mooie provincie. We hebben een jaar of wat geleden online een leuke puzzeltocht gekocht door Friesland heen, via autopuzzeltocht.nl. Dat is een Friese meren route. Erg mooi en leuk met de kinderen.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

En kids tot en met 16 mogen gratis mee.Sa93Ve schreef: ↑di 15 apr, 2025 8:17Friesland is zeker een mooie provincie. We hebben een jaar of wat geleden online een leuke puzzeltocht gekocht door Friesland heen, via autopuzzeltocht.nl. Dat is een Friese meren route. Erg mooi en leuk met de kinderen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

de weg terug naar Groningenfrits 9-3 schreef: ↑ma 14 apr, 2025 12:08Wat is er nou mooier dan een rit met de Saab langs de Friese Elfsteden?
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

die geboren en getogen in Groningen is en woont op 500 meter afstand van de Groningse grens
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Dan ben / voel je je toch meer een Groninger, lijkt mij. Maar uiteraard ook van harte welkom om het mooie Friese te aanschouwen op Hemelvaartsdag.Style&Co schreef: ↑di 15 apr, 2025 10:56die geboren en getogen in Groningen is en woont op 500 meter afstand van de Groningse grens
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Maar toch..................Style&Co schreef: die geboren en getogen in Groningen is en woont op 500 meter afstand van de Groningse grens
bin der wel meer van. [emoji16][emoji38]
-
J.vandermeulen
- Donateur

das nou jammerStyle&Co schreef: ↑di 15 apr, 2025 10:56die geboren en getogen in Groningen is en woont op 500 meter afstand van de Groningse grens