Ronald ook via deze weg bedankt voor de snelle reacties, de heldere informatie en de meer dan keurige hulp achteraf!
Er zitten Michelin Cross Climate 2 banden omheen, voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik A-merk banden heb gekocht. Niet dat ik altijd goedkoop uit wilde zijn ofzo, maar ik heb denk vaak gewoon auto's gehad waar al goedkopere banden op lagen. En als ze dan verwisseld werden, tja doe maar hetzelfde als wat er op ligt.
Nu dus voor het eerst A-merk, en wat een verschil zeg. Qua geluid, qua remweg, qua sturen... heel blij mee. En dan is het nog zomer en droog! En onder de streep is het verschil tussen goedkope zomerbanden zoals de Goldline iGL 910 die ik hiervoor had, en dure Michelin all seasons, dus amper €100,- per 4 banden in totaal. Voor mij voortaan een no-brainer om bij banden voor een A-merk te gaan.
Toen we de auto op de brug hadden zagen we dat een van de schokbrekers achter lek was, dus die gaan we komende week even laten vervangen. En dan is tie klaar voor de vakantie!