27-7 bandentrap Noord Nederland?!
-
Jules9-3
- Geregistreerd lid
Re: Zaterdag Noord Nederland?!
Theun, jij kent een leuke locatie in Beetsterzwaag?theun schreef: ↑di 24 jun, 2025 21:36Zaterdag wordt het mooi weer.. en noord Nederland is best mooi. En Saab is ook mooi.
Is er animo voor een momentje bandentrappen komende zaterdag??
Ik weet leuke plekken bij; Leek, Havelte, Zuid-Laren, Beetsterzwaag.. maar wellicht komt er nog een ander leuk idee? Tijdstip afhankelijk van belangstelling?
Schiet er maar op (of niet, dan verzinnen we een andere keer iets)…
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Lauswolt?Jules9-3 schreef: ↑wo 02 jul, 2025 10:31Theun, jij kent een leuke locatie in Beetsterzwaag?
-
theun
- Donateur (3x)

Het Witte Huis Olterterp is leuk, das bijna beetsterzwaag
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Ook goed. Vlakbij de oude melkfabriek tussen Beetsterzwaag en Drachten?theun schreef: ↑wo 02 jul, 2025 18:50Het Witte Huis Olterterp is leuk, das bijna beetsterzwaag
-
theun
- Donateur (3x)

Ja klopt.
De 27ste moet ik ‘s middags werken, ik ben er alleen bij als het (einde) ochtend is.
De 27ste moet ik ‘s middags werken, ik ben er alleen bij als het (einde) ochtend is.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Lijkt me prima in de ochtend.
Rond 10:30?
Kunnen er nog meer?
Rond 10:30?
Kunnen er nog meer?
-
Jules9-3
- Geregistreerd lid
Re: 27-7 bandentrap Noord Nederland?!
10.30u staat zo in mijn agenda!
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Gezellig! the more the merrier!Jules9-3 schreef: ↑wo 02 jul, 2025 21:5310.30u staat zo in mijn agenda!
-
Jules9-3
- Geregistreerd lid
Kleine heads up: de 27e staat nog steeds in de agenda. Hopelijk is er een beetje opkomst!
Mijn Saabje is er (bijna) klaar voor. Al bij Wassenaar en DionHPT geweest, nu nog een keertje naar Orphyum en bij familie op de brug, en wat kleine opritklusjes ter ondersteuning.,
Mijn Saabje is er (bijna) klaar voor. Al bij Wassenaar en DionHPT geweest, nu nog een keertje naar Orphyum en bij familie op de brug, en wat kleine opritklusjes ter ondersteuning.,
-
BolletjeAppie
- Donateur (2x)

Gezellig! Ik ben er ook bij.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Gezellig. Heb nog een evenement aangemaakt op facebook.
Hopelijk komen er zo meer.
-
theun
- Donateur (3x)

Leuk!veenaalt schreef: ↑vr 18 jul, 2025 8:03Gezellig. Heb nog een evenement aangemaakt op facebook.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Hmmm ben toevallig in de buurt op vakantie die week (Eernewoude, pardon Earnewald).
Maar het hangt sterk van het weer af of we die dag net vertrokken zijn of nog wat blijven.
Maar het hangt sterk van het weer af of we die dag net vertrokken zijn of nog wat blijven.
-
Jules9-3
- Geregistreerd lid
aargh, heb even wat zorgen over de kleur en peil van de koelvloeistof.
Morgen naar Wassenaar Leeuwarden... Hopelijk is de Saab zondag prima in orde.