Uitvaart medeforummer
-
Smokingace
- Geregistreerd lid
Re: Uitvaart medeforummer
Een mooie en stijlvol afscheid van alles wat en wie je dierbaar is is je gegund Funky.
Mooi te zien hoe het forum hier op reageert. Heel veel sterkte………
En om in je waarschijnlijk favoriete muziek genre te blijven: Burn rubber on me (Gap band), Funky!
Laatste groet van Dennis.
Mooi te zien hoe het forum hier op reageert. Heel veel sterkte………
En om in je waarschijnlijk favoriete muziek genre te blijven: Burn rubber on me (Gap band), Funky!
Laatste groet van Dennis.
-
busy
- Donateur (4x)

Een goede reis Funky geniet van de laatste momenten met je dierbaren. Steven sterkte.
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Zojuist heb ik met Funky de laatste reacties doorgescrolld. Hij dankt jullie hartelijke voor alle mooie woorden in zijn richting.
Helaas zal hij de 59 niet meer aantikken. We maken er naar omstandigheden het beste er maar van. Zolang als dat het mogelijk is zullen Steve-o en ik hem de updates doorgeven.
Helaas zal hij de 59 niet meer aantikken. We maken er naar omstandigheden het beste er maar van. Zolang als dat het mogelijk is zullen Steve-o en ik hem de updates doorgeven.
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Hey Funky,
Ben pas een dik jaartje op het forum bekend maar je naam meermaals in zoektopics voorbij zien komen. Waardevolle forummer! Ik wens je mooie momenten met je dierbaren en moed voor het onbekende wat gaat komen. Het zal er best goed zijn. Er is nog niemand teruggekomen...
Ik ken je niet persoonlijk maar zal steeds aan je denken als ik in de toekomst aan de saabjes werk en dingetjes gewoon lekker even wel lukken! Dat boutje breekt toch net niet...die raamlijst gaat er wél heel vanaf...de blacksludge valt eigenlijk heel erg mee...dat soort momentjes. Dat zal jij wel zijn dan...Bedankt alvast.
Het ga je goed!
Ben pas een dik jaartje op het forum bekend maar je naam meermaals in zoektopics voorbij zien komen. Waardevolle forummer! Ik wens je mooie momenten met je dierbaren en moed voor het onbekende wat gaat komen. Het zal er best goed zijn. Er is nog niemand teruggekomen...
Ik ken je niet persoonlijk maar zal steeds aan je denken als ik in de toekomst aan de saabjes werk en dingetjes gewoon lekker even wel lukken! Dat boutje breekt toch net niet...die raamlijst gaat er wél heel vanaf...de blacksludge valt eigenlijk heel erg mee...dat soort momentjes. Dat zal jij wel zijn dan...Bedankt alvast.
Het ga je goed!
-
Funky Dude
- In memoriam †
Heb hem net je stukje voorgelezen. Dank je wel.
Hij wil graag deze foto met jullie delen met zijn vader:
"Signing off Funky Dude a.k.a. Hägar"

Hij wil graag deze foto met jullie delen met zijn vader:
"Signing off Funky Dude a.k.a. Hägar"

-
sterkstromer
- Donateur

Heel veel sterkte gewenst aan Funky Dude/Hägar, naar ik lees met de laatste loodjes... en ook veel sterkte gewenst aan je naasten!
-
brinky
- Donateur

Funky Dude schreef: ↑wo 03 sep, 2025 18:10Dat ben ik, Funky Dude, met de 900 actief als Hägar.
Dank allen voor het verrijken van het SAAB-rijden.
De 900 laat ik na mijn vriendin, die vast wel wat hulp kan gebruiken met het onderhoud.
Sterkte funky. We denken aan je.
-
el-barro
- Donateur (2x)

Funky, Steve-O en jullie dierbaren, heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Jemig, wat een bericht zeg. Dank voor al je berichten en bijdrages Funky. We zullen je missen.
En sterkte voor iedereen die om je geeft. Goede reis!
En sterkte voor iedereen die om je geeft. Goede reis!
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Funky, ik wens jou en je naasten komende tijd veel sterkte toe op weg naar je laatste reis.
Doe Erik Carlsson de groeten...
Kees
Doe Erik Carlsson de groeten...
Kees
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Tjee wat een bericht.
Prachtig gebaar van Style&co en zeker een heel mooi alternatief voor de 95! Geeft wel de saamhorigheid vd mede saabers aan.
Heel veel sterkte samen!
Prachtig gebaar van Style&co en zeker een heel mooi alternatief voor de 95! Geeft wel de saamhorigheid vd mede saabers aan.
Heel veel sterkte samen!
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
Beste FUNKY de kracht en de moed bewonderingswaardig. Bon voyage .
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
Beste FUNKY de kracht en de moed bewonderingswaardig. Bon voyage.
-
Boef_Arjen
- Geregistreerd lid
Sterkte Funky Dude! Ken je niet, maar dank wat je dit forum en n00bs als ik hebt gebracht met kennis en liefde voor een automerk. All the best voor je laatste reis.