Ronald / Orphyum in de krant.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Ronald / Orphyum in de krant.
Mooi artikel en saabpromotie in de krant over Ronald: was deze hier al ergens voorbij gekomen?
We mogen blij zijn met dat soort saabliefhebbers die de meest onmogelijke en onmisbare meuk'voor
ons bewaren zodat we nog jaren kunnen blijven rijden.
Ook een prettig mens trouwens die Ronald.
We mogen blij zijn met dat soort saabliefhebbers die de meest onmogelijke en onmisbare meuk'voor
ons bewaren zodat we nog jaren kunnen blijven rijden.
Ook een prettig mens trouwens die Ronald.
-
Kruimel
- Geregistreerd lid
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Re: Ronald / Orphyum in de krant!
Hier zonder betaalmuur: https://archive.ph/6gyod
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Leuk! Ik heb het nog in de planning staan om eens te kijken in Slochteren.
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Gewoon op zaterdag ergens op de dag aanwaaien.
-
sterkstromer
- Donateur

Bij voorkeur om 09:53, lees ik.
Leuk stuk!
Leuk stuk!
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Bij voorkeur om 10.07u, bedoel je
Mooi stuk Ronald, en tot gauw maar weer.
-
Jules9-3
- Geregistreerd lid
Leuk geschreven artikel! Ben ook blij daar terecht te kunnen met alle onmogelijke vragen.
-
sterkstromer
- Donateur

Oh ja, anders sta je voor een dichte deur.Efraim schreef: ↑wo 15 okt, 2025 15:45Bij voorkeur om 10.07u, bedoel je![]()
-
Efraim
- Geregistreerd lid
De keren dat ik die man al wakker heb gebeld om 10u...
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Onlangs velgen gekocht, en per toeval mijn oude velgen verkocht aan Ronald. Zeer zeer prettig zaken gedaan. Een van de gekochte velgen bleek iets te mankeren, heel erg netjes opgelost zonder enige discussie. Echt een verademing.
Mooi stuk in de krant Ronald, dat je nog maar mooie jaren voldoening en waardering in dit vak mag hebben!
Mooi stuk in de krant Ronald, dat je nog maar mooie jaren voldoening en waardering in dit vak mag hebben!
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Ronald / Orphyum in de krant.
Toch even reageren:-)
Een maand geleden werd ik benaderd voor deze nieuwe rubriek. Na publicatie heb ik enorm veel positieve reacties mogen ontvangen, veel meer dan ik had verwacht en daar ben ik natuurlijk erg dankbaar voor.
Het is een pracht compliment en voor mij een signaal dat we best goed bezig zijn. Waarbij gezegd moet worden dat dit natuurlijk allemaal mede mogelijk wordt gemaakt door mijn monteur Pascal en rechterhand Hunter die me al 4 jaar onafgebroken met raad en daad bijstaan, dus veel credits naar deze twee toppers!
Een maand geleden werd ik benaderd voor deze nieuwe rubriek. Na publicatie heb ik enorm veel positieve reacties mogen ontvangen, veel meer dan ik had verwacht en daar ben ik natuurlijk erg dankbaar voor.
Het is een pracht compliment en voor mij een signaal dat we best goed bezig zijn. Waarbij gezegd moet worden dat dit natuurlijk allemaal mede mogelijk wordt gemaakt door mijn monteur Pascal en rechterhand Hunter die me al 4 jaar onafgebroken met raad en daad bijstaan, dus veel credits naar deze twee toppers!