Lijkt een voormalige S te zijn, als ik naar de pk’s kijk.
https://link.marktplaats.nl/m2304109089 ... nt=app_ios
Blauwe 900 S -> US import upgrade ?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Blauwe 900 S -> US import upgrade ?
Maar is wel 1985cc op kenteken en een handelsbenaming met TURBO..
Lijkt me eerder een RDW importkeurmeester die iets creatiefs heeft verzonnen toen deze op kenteken gezet werd. Geïmporteerde 900's staan zelden correct op kenteken volgens mij..
Lijkt me eerder een RDW importkeurmeester die iets creatiefs heeft verzonnen toen deze op kenteken gezet werd. Geïmporteerde 900's staan zelden correct op kenteken volgens mij..
-
Saapie
- Donateur (2x)

Turbodrukmeter is oude versie. Dus idd een lpt in de basis
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

in USA was de 900 s een injectie. Een lpt werd daar niet verkocht.
Ik denk eerder dat het een Engelse 900s is geweest die de LHD swap én APC upgrade heeft ondergaan (niet zo spannend bij een 900). Dat kan de mijlenteller ook verklaren en dat verklaart ook de rode decorpaneel tussen de lichten en de dop in de achterruit voor een wisser. Daar waren ze in UK gek op.
Na de LHD en APC operatie vervolgens voorzien van velgen die tm 1991 geleverd werden en turbo badges op de motorkap die tot tm 1988 gemonteerd worden
Los van dat... ik vind het een leuke uitvoering met goede kleur & stance
Ik denk eerder dat het een Engelse 900s is geweest die de LHD swap én APC upgrade heeft ondergaan (niet zo spannend bij een 900). Dat kan de mijlenteller ook verklaren en dat verklaart ook de rode decorpaneel tussen de lichten en de dop in de achterruit voor een wisser. Daar waren ze in UK gek op.
Na de LHD en APC operatie vervolgens voorzien van velgen die tm 1991 geleverd werden en turbo badges op de motorkap die tot tm 1988 gemonteerd worden
Los van dat... ik vind het een leuke uitvoering met goede kleur & stance
-
brinky
- Donateur

Deze komt idd uit de UK en is het stuur van rechts naar links gebouwd...
-
Freerk
- Geregistreerd lid
Lijkt een mooie auto voor een goede prijs. Verbaast me eigenlijk dat deze nog niet verkocht is.
-
El René
- Geregistreerd lid
De advertentie is verlopen, dus hij kon wel eens verkocht zijn dan.