Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
-
John
- Geregistreerd lid
Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
Ik heb de indruk dat het "hout" een after market plakset is. Als het verkleurd is, is alles egaal verkleurd (komt dat voor?). Tevens lijkt het dat het hout niet "diep" genoeg ligt, maar ik kan me vergissen. Heeft Saab origineel.een dergelijke.lichte kleur geleverd?
-
1001760
- Donateur (2x)

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
Ik heb dat lichte hout wel eens in een 9-5 uit 2003 gehad.
-
verde900
- Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
Licht hout staat iig niet de accessoires catalogus, kan het me ook niet herinneren als origineel leverbaar..
-
9000-95
- Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
Zo'n plakset ben ik wel eens tegengekomen in een 9000 die hier in der buurt te koop stond lang geleden. Dat was inderdaad wel wat lichter van kleur. En het liet overal los, maar dat kon best meer te maken hebben met de aandacht waarmee het gemonteerd was dan met de kwaliteit van de set.
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
Als iemand nog een mooie met Zegna interieur zoekt: https://www.ricardo.ch/en/a/1251054058
Moet nog geïmporteerd worden natuurlijk, maar staat al een eeuwigheid te koop...
Moet nog geïmporteerd worden natuurlijk, maar staat al een eeuwigheid te koop...
-
gudmundje
- Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm
Deze Saab kreeg nog een leuk artikel in de Autoweek Classics van deze maand. Is intussen ook verkocht.
-
Michail
- Geregistreerd lid
