Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
John
Geregistreerd lid

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door John » wo 29 okt, 2025 17:24

Ik heb de indruk dat het "hout" een after market plakset is. Als het verkleurd is, is alles egaal verkleurd (komt dat voor?). Tevens lijkt het dat het hout niet "diep" genoeg ligt, maar ik kan me vergissen. Heeft Saab origineel.een dergelijke.lichte kleur geleverd?

Gebruikersavatar
1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door 1001760 » do 30 okt, 2025 15:56

Ik heb dat lichte hout wel eens in een 9-5 uit 2003 gehad.

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door verde900 » do 30 okt, 2025 16:05

Licht hout staat iig niet de accessoires catalogus, kan het me ook niet herinneren als origineel leverbaar..

9000-95
Donateur
Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door 9000-95 » do 30 okt, 2025 17:36

Zo'n plakset ben ik wel eens tegengekomen in een 9000 die hier in der buurt te koop stond lang geleden. Dat was inderdaad wel wat lichter van kleur. En het liet overal los, maar dat kon best meer te maken hebben met de aandacht waarmee het gemonteerd was dan met de kwaliteit van de set.

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door Henk-Jan » do 30 okt, 2025 21:13

Als iemand nog een mooie met Zegna interieur zoekt: https://www.ricardo.ch/en/a/1251054058

Moet nog geïmporteerd worden natuurlijk, maar staat al een eeuwigheid te koop...

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door gudmundje » za 20 dec, 2025 15:14

Deze Saab kreeg nog een leuk artikel in de Autoweek Classics van deze maand. Is intussen ook verkocht.


Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Witte 9000CS 2.3lpt 156dkm

Bericht door Sonab » zo 21 dec, 2025 21:03

Leuk artikel!

Plaats reactie