Kabelboom verliest blaadjes
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Kabelboom verliest blaadjes
10000 kilometer en een verhuizing verder, rijdt de 9-5 nog vrolijk voort: het lijkt wel of de storing minder is.
bij de garage hoorde ik dat er bij een 9-3 soortgelijke klachten waren; was iets van een massa-probleem bij de DI-aansluiting.
of ik er achter kom... echt zoeken doe ik eigenlijk niet.
bij de garage hoorde ik dat er bij een 9-3 soortgelijke klachten waren; was iets van een massa-probleem bij de DI-aansluiting.
of ik er achter kom... echt zoeken doe ik eigenlijk niet.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

ietsiepietsie te enthousiast...
rijdt vrouwlief een keer met de 9-5, blijft de automaathandel in de R-positie staan; gelukkig was dat voor de deur (en niet zoals de vorige keer dat ze met de 900 weg ging, in de berm van de oprit
); de handel gaat los door de verschillende standen, maar de bak blijft in de R. Hij kan dus ook niet gestart worden.
rijdt vrouwlief een keer met de 9-5, blijft de automaathandel in de R-positie staan; gelukkig was dat voor de deur (en niet zoals de vorige keer dat ze met de 900 weg ging, in de berm van de oprit
-
Oosthoek
- Donateur

-
busy
- Donateur (4x)

Zou even vgl met andere leveranciers https://www.jendvandenbosch.nl/schakelk ... 4401/a5219
Skandix e.a.
Skandix e.a.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

dank, ben even met andere dingen bezig.
het lijkt inderdaad of dat rubber ding stuk is.
Maar hoe krijg je een nieuwe gemonteerd?
het vervelende is natuurlijk ook dat je 'm niet in de drive krijgt en er mee langs de garage kan.
Dat wordt of de ANWB of een oprijwagen huren.
het lijkt inderdaad of dat rubber ding stuk is.
Maar hoe krijg je een nieuwe gemonteerd?
het vervelende is natuurlijk ook dat je 'm niet in de drive krijgt en er mee langs de garage kan.
Dat wordt of de ANWB of een oprijwagen huren.
-
werli
- Donateur (2x)

jawel krijg je wel in drive
iemand met voet op de rem >ander iemand met de hand hendel aan de bak verzetten
bij aankomst omgekeerd naar vrij
mvg werner
iemand met voet op de rem >ander iemand met de hand hendel aan de bak verzetten
bij aankomst omgekeerd naar vrij
mvg werner
-
Marius0404
- Donateur (7x)

dankjewel, ik ga een dezer dagen een poging wagen (als ik gelijk door naar de garage kan), maar nu even geen gelegenheid).
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Ik had die van r&d car parts gekocht maar die was na 2 jaar weer uitgelubberd. Nu zit die van skandix erop. Lijkt betere kwaliteit. NB: die r&d een paar jaar geleden verkocht was groen van kleur, deze lijkt anders, dus misschien verkopen ze nu ook de betere
Toen de kabel eraf lag heb ik een stukje poetslap tussen het rubber en de kabelaansluiting geplaatst waarmee de kabel tijdelijk bleef zitten er er niet uitfloepte. Genoeg om de garage te halen
Toen de kabel eraf lag heb ik een stukje poetslap tussen het rubber en de kabelaansluiting geplaatst waarmee de kabel tijdelijk bleef zitten er er niet uitfloepte. Genoeg om de garage te halen
-
Marius0404
- Donateur (7x)

gelukt; zoonlief achter het stuur, voet op de rem; eerst in N geduwd, toen naar D en gelijk naar de garage.
dank voor de reacties.
hopelijk weer snel gefixt.
dank voor de reacties.
hopelijk weer snel gefixt.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

vervangend blokje er op, we kunnen weer vrolijk voort.
rij al 10K in reserve-tijd
maar rijdt toch nog heel lekker
rij al 10K in reserve-tijd
maar rijdt toch nog heel lekker