Heeft er iemand ervaring met het succesvol vervangen van de remlichtschakelaar van de 900 classic van 1989/1990? Ik heb inmiddels 2 nieuwe schakelaars gekocht en gemonteerd, maar de remlichten blijven na een paar maal remmen branden. Afstellen lijkt een oplossing maar dat is heel tijdelijk. In no time blijven de remlichten weer branden.
Doe ik wat verkeerd of zijn deze schakelaars niet goed. Waar kan ik dan een betrouwbare schakelaars kopen? Ben heel benieuwd.
REMLICHTSCHAKELAAR 900 CLASSIC
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: REMLICHTSCHAKELAAR 900 CLASSIC
Ben ook benieuwd naar evt. info want bij mij is het probleem na vervangen van de schakelaar ook niet opgelost.... 
-
Saapie
- Donateur (2x)

Kan een massa probleem zijn. Achterin ligt een stekker blokje en als die niet fris is kunnen remlampen bijven branden.
-
ad@qflies.nl
- Geregistreerd lid
Dank voor je advies, Saapie. Wat bedoel je met achterin? Waar kan ik dat blokje vinden?
-
Saapie
- Donateur (2x)

Linksachter, waar de antenne binnenkomt, zitten twee stekkerpunten, kijk of hier alles nog in orde is qua massa.
-
gj900
- Donateur (9x)

Bij mij gaan de remlichten uit als je het rempedaal met je tenen naar boven trekt... had daarom de schakelaar in het vizier, maar na vervanging daarvan nog steeds dezelfde symptomen 
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Mij lijkt het dan dat de rempedaal niet helemaal terug komt, eerder dan dat de schakelaar blijft hangen.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Dan moet je de veer vervangen. Is zo gedaan