FINAL SALE - Saab Specials Meppel - 14-12-2025 & 17-01-2026
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Re: FINAL SALE - Saab Specials Meppel - Zondag 14-12-2025
Ze houden enkel zichzelf voor de gek ben ik bang. Mensen die iets met Saab hebben en op dit forum zitten of lid zijn van SCN of uberhaupt iest met oudere auto’s heeft doet zijn of haar research wel. Dus tja de meeste auto’s staan niet voor niets zo lang te koop. Het is niets zo dat ze nu opeens wel verkopen als ze niks met de prijsstelling doen… (lijkt me)
Ik heb begrip voor de situatie! En ik leef mee met de nabestaanden, maar ik denk dat een andere insteek een mooier resultaat had opgeleverd.
Verkopen is een vak! En is niet enkel iets te koop zetten…
Ik heb begrip voor de situatie! En ik leef mee met de nabestaanden, maar ik denk dat een andere insteek een mooier resultaat had opgeleverd.
Verkopen is een vak! En is niet enkel iets te koop zetten…
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ja eens. Met realistische prijzen bereiken ze uiteindelijk hogere opbrengst.
-
El René
- Geregistreerd lid
Kan t zijn dat de prijzen niet aangepast zijn maar de korting er nog afgaat als er aanbieding bij een auto staat ?
-
J.vandermeulen
- Donateur

Die gedachte had ik ook.El René schreef: ↑ma 22 dec, 2025 23:26Kan t zijn dat de prijzen niet aangepast zijn maar de korting er nog afgaat als er aanbieding bij een auto staat ?
-
theun
- Donateur (3x)

Dat denk ik wel. Maar met 20% eraf is de realiteit echt nog steeds ver weg. En bedenk dat er meestal een lang verlopen apk, lange stilstand en geen garantie op deze voertuigen zit.El René schreef: ↑ma 22 dec, 2025 23:26Kan t zijn dat de prijzen niet aangepast zijn maar de korting er nog afgaat als er aanbieding bij een auto staat ?
-
nhaakman
- Geregistreerd lid
Re: FINAL SALE - Saab Specials Meppel - 14-12-2025 & 17-01-2026
28 februari is er weer open dag.
Ik heb mijn oog laten vallen op deze 900 cabrio.
https://www.autowereld.nl/saab/900/s-2- ... tails.html
Hij heeft een nieuw dak, nieuw interieur en de motor is eruit geweest. Ik kan er mee leven dat dit gedaan is puur om hem te verkopen, ipv een aandachtige restauratie tot in de puntjes.
Het is alleen 2 uur rijden voor mij, dus ik ben benieuwd of iemand hem gezien heeft en weet in hoeverre het roestmonster heeft huisgehouden?
P.S. mijn vorige Saab heb ik in 2004 verkocht, maar je krijgt ze nooit meer uit je systeem natuurlijk….
Ik heb mijn oog laten vallen op deze 900 cabrio.
https://www.autowereld.nl/saab/900/s-2- ... tails.html
Hij heeft een nieuw dak, nieuw interieur en de motor is eruit geweest. Ik kan er mee leven dat dit gedaan is puur om hem te verkopen, ipv een aandachtige restauratie tot in de puntjes.
Het is alleen 2 uur rijden voor mij, dus ik ben benieuwd of iemand hem gezien heeft en weet in hoeverre het roestmonster heeft huisgehouden?
P.S. mijn vorige Saab heb ik in 2004 verkocht, maar je krijgt ze nooit meer uit je systeem natuurlijk….
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik heb de auto jaren terug gezien. Is voor dit geld prima Saab.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Mooi kleurcombi; blauw met beige. Ik kijk wel vreemd aan tegen de kleurtint van het beige leer... origineel Saab is iets fletser. Maar dat kan ook aan de foto instellingen liggen
Deze heeft wel een recirculatieklep maar zo te zien geen airco. Dacht dat dit altijd samenging. Wellicht een optie voor Noord Italie en andere Alpen landen waar men veel door tunnels moet rijden
Deze heeft wel een recirculatieklep maar zo te zien geen airco. Dacht dat dit altijd samenging. Wellicht een optie voor Noord Italie en andere Alpen landen waar men veel door tunnels moet rijden
-
9323
- Donateur (2x)

Denk dat dit een Arizona interieur is. Pamir is wat fletser inderdaad.
Prijs lijkt me heel netjes.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
-
Saapie
- Donateur (2x)

Die staat er al heel lang. Is een prachtige auto.
-
gudmundje
- Donateur

Laatste APK was in 2018 volgens RDW. Is er dan nog mee gereden of heeft die echt zo lang stil gestaan? Mooi is die zeker, relatief lage km stand ook.Saapie schreef: ↑zo 15 feb, 2026 17:22Die staat er al heel lang. Is een prachtige auto.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik heb hem daar sinds 2018 zien staan in de showroom
-
Guido900T
- Donateur (3x)

heeft hier nog op het forum te koop gestaan. niet verkocht en toen ingeruild bij timmer denk ik
-
nhaakman
- Geregistreerd lid
De blauwe 900 cabrio staat nu op de Saab specials website op gereserveerd. Iemand van hier, toevallig?9323 schreef: ↑zo 15 feb, 2026 15:06Denk dat dit een Arizona interieur is. Pamir is wat fletser inderdaad.