Wat mij betreft is dit de meest begeerlijke CD met CS-neus die je kan krijgen, al vind ik de kleur ook wat saai... Maar ook wel weer erg chique. Dat velours is echt een pre, vind ik. Heerlijk zacht, elektrisch verwarmd èn elektrisch verstelbaar, wat wil je nog meer? Verder alle opties aangevinkt. Als je het mij vraagt is deze uitvoering nooit zo aangeboden in de brochures. De Griffin MY96 was al standaard voorzien van de 3.0 V6 (lees ik in de Zwitserse brochure die ik toevallig heb), maar deze klant dacht er anders over en bestelde de 2.3 Turbo, wat ik helemaal begrijp. Wellicht via het Griffin Circle programma?
En die achterkant met die rood-zwarte lampen doen het weer heel goed juist in de zilverkleurige carrosserie.
Ik zie alleen even niet hoe ik in het hoogseizoen der wintersport op een comfortabele en betaalbare manier deze auto 'even' zou kunnen bekijken, ervaren / rijden (sneeuw) en mee terug nemen (douane). En dit is wel echt een Saab waar je volgens mij eerst aan moet snuffelen voordat je hem overtuigd aanschaft.
Ik mijmer even verder.